Tack alla! Och god fortsättning som man säger nuförtiiin
Hade lite smått påbörjat att titta till bakre delen av hytten, den del som möter upp framstammen/flaket. Och insåg att det var lite rostigare än vad jag önskade
Så det blir att fundera ett tag till...
Kom ju på att jag har bakdelen av pickishytten med framstammen från samma bil som donatorflaket kommer ifrån, ska kolla hur slut den är i hörnen? Kanske blir ett litet större snitt än planerat? Återkommer när jag hittat på den under snöhögarna om den inte blåste bort i stormen igår förstås
Så istället för att sitta å tjura i nåt hörn och tycka synd om mig själv resten av kvällen så bad jag Tomas och Stefan om lite lyfthjälp att baxa upp donatorflaket på pickupen.
Valde att lägga den upp å ned för att på så sett kunna åtgärda de rostiga partier som trots allt fanns/finns samt att smidigt kunna rensa flaket i ytterkant för att förhoppningsvis kunna passa in det sedan mot sin slutgiltiga plats?
Nu önskar jag mig att detta kommer att funka smärtfritt så att det kan bli "färdigsvetsat" någon gång!!! Men det är ju bara en önskedröm såklart
Finns ju miljoner ställen som ska lagas eller rekonstrueras bara i denna region...
För att inte tala om alla missöden som kan/kommer hända
Nä nu ska vi inte ta ut någe i förskott, varken bra eller dåligt...
Ska försöka fokusera på detta nu och inte bli sittandes i soffan bredvid Stefans Rod-bygge och njuta av hans framsteg 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

Och fortsätter i samma skick runt hörnet och ner längs högra karossidan.