Grymt läcker 
102 2013-07-18 10:53:34 Senaste redigerad av Demian (2013-07-18 10:55:49)
Jag kommer nog annonsera ut bussen om några veckor då den är nybesiktad. Jag kommer att begära 50000:- med plåtfälgarna, så är nån intresserad så har ni chansen att smälta det ett tag.
En -53 oval har ersatt garageplatsen.
Jag kommer nog annonsera ut bussen om några veckor då den är nybesiktad. Jag kommer att begära 50000:- med plåtfälgarna, så är nån intresserad så har ni chansen att smälta det ett tag.
![]()
En -53 oval har ersatt garageplatsen.
Först en soltakssplit och nu en tidig oval...
Bussar ut och baggar in.
En titt i kristallkulan visar att du
inom ett par år byter bort
barndoorlyxen mot en 1303 med taklucka. 
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport
Saida Hermansson ser in i framtiden... ;-)
Köp den du, vore väl fränt att dra räsern med. B-)
105 2013-07-19 09:43:30 Senaste redigerad av Demian (2014-02-25 14:58:51)
.
Jag hade slutligen bestämt mig för att behålla Ockelbon. Det lockade för mycket att höja den och köra med 16 tums barndoorfälgar med smala willys jeep däck. Få till en bay syncro prototyp look.
Men, men. Ett sms i exakt rätt läge kan förändra lite. Jag pratade med Kuus tidigare idag, och han anade en viss tveksamhet i rösten hos mig hurvida jag skulle behålla den. Sedan tog det inte alltför lång tid innan det pep till i telefonen och Leif tog tillfället iakt.
För två veckor sedan vid Max. Lägg märke till hur han stryker mustaschen.

Och idag.

Och slutligen läggs stöten in

Nu åkte han inte hem med den idag, men om några veckor så ska den vara nybesiktad och klar för leverans... Den hamnar på rätt ställe.
Cooool buss, svepte förbi Borlänge idag, men hann inte ta kontakt. Kanske man kan dyka in nästa gång och ta en titt på Aset i orange? Grattis till nya ägaren!
Den panelen är bara för grym, gick och spanade in den på BRC... Aldrig kul att sälja men när den kommer till ett bra hem känns det ju lite lättare, den kommer bli grym i Leifs ägo...
Kul att den blev kvar i Falun/Borlänge området också...
/Foppa
Kul att den stannade i trakten som sagt, grym buss 
Jag har vart en stor motståndare till att Demian skulle sälja denna men Leif känns ändå som en värdig arvtagare 
Kul att kunnat fotodokumentera hela köpesförloppet
Jag tycker du gör helt rätt i att sälja den till Leif, han kommer bli en grym ny vårdnadshavare åt din kära panel.
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Jag har vart en stor motståndare till att Demian skulle sälja denna men Leif känns ändå som en värdig arvtagare
Nu måste Leif tatuera sig igen då 
GB skrev:Jag har vart en stor motståndare till att Demian skulle sälja denna men Leif känns ändå som en värdig arvtagare
finns det någon plats kvar?? 
Fan va kul !:=)
Leif var bra sugen på en annan buss på bad camber ! kul som fan han fick tag på denna ! den är asläcker !
nizekustoms skrev:GB skrev:Jag har vart en stor motståndare till att Demian skulle sälja denna men Leif känns ändå som en värdig arvtagare
finns det någon plats kvar??