Väl kämpat! Snygg!!!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Väl kämpat! Snygg!!!
Det är bara att instämma i alla inläggen. Var stolt över vad du gjort.
Otroligt imponerande, så snyggt jobb !!
Fantastisk buss, lär plocka många pokaler på träffarna, kör nu många mil längs små landsvägar o riktigt njut av din snygga buss!
instämmer! otroligt snygg buss du har fått till , mycke bra jobbat
Fantastisk buss, lär plocka många pokaler på träffarna, kör nu många mil längs små landsvägar o riktigt njut av din snygga buss!
Ska försöka besöka några träffar i sommar det är målet...
först reggning och bes innan jag hoppar över ån
..
Grymt jobbat.

Grymt jobbat Henke!
Tjusigt!!

Soltaket helt klart!! Funkar mycket bra... tack Lasslo för hjälpen med brickor 
Testing!!!!
Ojojoj vilken renovering. Grymt snygg, se upp i trafiken, lär bli kaos bland medtrafikanterna när den här kommer rullande
Nu kan man det mest om hur ett soltak ska byggas och renoveras om nu någon behöver det i framtiden...... 
Fantastiskt fint jobb. Grattis till en fin buss
.
Wow ! Skit kul att du är klar, har missat tråden på ett tag men ska bli riktigt kul att få se den live framöver!
Grattis till en otroligt välgjord renovering. / Edström
Tackar igen! med allt strul som varit så HOPPAS jag att reg bes ska funka...... 
Säger som andra snyggt och bra jobbat! Varför orolig för reg?kan bara gå bra!!
Vad är nästa projekt? Eh splitten?
Nä får hoppas det går bra, har ju lite stor motor och lite större fälgar
ska ha en renoveringsfri sommar är tanke å hoppas kunna njuta lite buss, sen är det kanske pickisen som ska få sig en omgång... har sneglat lite på en tidig PV
kanske......2000 tim ca och över 4 år sätter sina spår 
Problemet är att varva ner.
Har man lagt massor av tid och pengar på en bil under flera år kan man inte bara sätta sig i soffan då detta blitt en livsstil- å man tror man är Batman....Det kommer ta en lång tid innan Du kan bli som en vanlig människa- om Du nånsin skulle vilja bli det.....
Grattis i vart fall! Nu är det "bara" småskit kvar
Problemet är att varva ner.
Har man lagt massor av tid och pengar på en bil under flera år kan man inte bara sätta sig i soffan då detta blitt en livsstil- å man tror man är Batman....Det kommer ta en lång tid innan Du kan bli som en vanlig människa- om Du nånsin skulle vilja bli det.....
Grattis i vart fall! Nu är det "bara" småskit kvar
Jag är inte den typen som varvar ner... ska bli skönt bara att inte ha massa måsten och problem att lösa men en bil ner i källaren det blir det säkert 

Håller på med det sista och kom på att jag inte fixat blinkers lampan på instrumentet, problemet är att jag kopplat som det står i elschemat men så fort jag slår på tändningen så lyser den?? På pilen är det kopplat med ström in på den undre och pilen funkar som det ska, sladden som går till markeringen sitter på den övre plinten på pilen? Någon som vet hur pilen ska funka??
Blinkerslampan blinkar inte, den ska lysa.
Kanske inte när man slår på tändningen......
Har du dubbelkollat blinkersspaken?
Blinkerslampan blinkar inte, den ska lysa.
Kanske inte när man slår på tändningen......
Har du dubbelkollat blinkersspaken?
Att den inte ska blinka det fattar jag, den tänds direkt när jag får på tändningen? känns som att den övre plinten ska ge kontakt när pilen åker ut? jag kan ju koppla den på den undre så får lampan ström när pilen får det men är ju inte rätt?
Blinkerslampan i instrumentet ska tända sig när pilen är fullt ute som en indikation på att den funkar.
När pilen fälls ut åker en pinne ut från mitten av spolen, vid fullt utfälld pil träffar pinnen en kontakt och då tänder sig lampan i instrumentet.
Det kanske finns fler varianter men denna har jag grejat med.
det är så min ska funka med, kommer ett lite stift som träffar plinten, ska den jorda eller +??? som det är nu så jordar den hela tiden därav lampan lyser hela tiden??
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.