bjornekblom skrev:kimboow skrev:bjornekblom skrev:Björn Ekblom (fd Svensson) 36 år. Bor i Emmaboda med fru och snart 2 barn. Bodde tidigare i Mantorp. Har hållit på med bubblor sedan -93 men har haft ett par år med lite stiltje på den fronten . Råkade dock köpa en typ 1 -59 idag efter många års tjat så nu blir det luftkylt igen. Kommer bli lite ratstuk på den så länge och se vad man känner för. Kanske dax för sin första seriösa helrenovering
Har ägt ca 20-25 bubblor genom åren.
denna bubbla råkar inte var i ngn grön nyans ? sänk fram ? kanske bättre jag visar bild

kan det var den ? 
Japp visst är det den, dock med gröna huven. Bromsrenovering på gång då dom kärvar lite eftersom den inte är använd så mycket..
Du råkar inte ha fler bilder på den?
bager var förre med bilder , jag har ungefär samma , du får gärna lägga upp en projekt tråd här så man får see den i nuvarande skick
sist jag såg denna live var jag 10år , nu är jag snart 17år men jag hade en bild på den i huvudet hur den såg ut och sökte runt lite på internet och hittade den
när Martin i moheda hade den så hade min morbror chans att köpa den (2004), det stog mellan denna eller den andra 59an martin hade då , fast den var nerplockad för lack men var lackad så det var bara sätta ihopp den igen , men så långt kom aldrig min min morbror pga hus etc
det var lite komiskt jag hittade bilen på internet dagarna innan du köpte den , jag tänkte ringa på den om den var till salu men jag har skolan att tänka på just nu
denna har varit avställd sen 2007 ? fast nu har du ställt på den ?
men jag är inte ledsen för det , just nu håller jag på att leta efter hoodride 58a som gick runt vetlanda för ngra årsen , see om den är kvar i sverige 
Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.