En gubbe!
Han vill inte avslöja vart den står tyvärr!
F registrerad, Jönköpings län, det begränsade ju sökytan betydligt.... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En gubbe!
Han vill inte avslöja vart den står tyvärr!
F registrerad, Jönköpings län, det begränsade ju sökytan betydligt.... 
Jag vet lite mer om vart den står än bara Jönköpings län
Vwgoran: Sååå trevlig är den inte, fronten har fått ett träd över sig
Wompa: Jag har pratat med massvis av gubbar, har dom gett sig fan på något så går det inte att övertala dom...
Som t.ex. kan vi ta gubben med 2 BD:s (som jag nämner ovan), han menar att han behöver bussen och pickupen till att förvara grejer. Jag erbjöd honom en ny bod + pengar, men icke sa nicke.... Du kanske förstår vart jag vill komma..
Envisa jäkla gamla gubbar, men man kan ju vara säker på att man själv kommer bli likadan 
Jävla nissar det där..
Men ni måste hålla med om att det är mycker häftigare att förvara skaer i en barndoor än en ny bod 
Okej, här kommer en till kommentar
Orostig buss! Vad är det som sticker ut på första bilden genom väggen?
Vad är det som sticker ut på första bilden genom väggen?
lär vara ett kaminrör.. jag hade gärna satt tänderna i ett så skapligt objekt.. klart räddbart!!! 
upps 2 late..
Gjorde idag en liten tur i det fina vintervädret för att kolla upp ett tips om en gammal Vw buss, Efter lite åkande och promenader på oplogade skogsvägar/stigar kom vi på andra försöket rätt. Det var inte så mycket kvar av den. Åkte sedan vidare för att leta rätt på en gammal buss som jag besökt för över 15år sedan ( det bättre vraket )
Om du ska ut o skruva av nåt, så är jag intresserad av de bakre kofångarjärnen på den blå/vita bussen.
Ok ska lägga det på minnet, men har inget planerat.
Oj, finns mycket att ta från den första
Skulle behöva främre vänstra hjulhuset. Alltså den man sitter på 
Varför inte hämta hem dem? Du gör nog bussarna en tjänst 
Är den första en sextiofyra (eller nyare) är nog framvagnen rätt intressant. Även noskonen till den halvbegravda lådan går nog att sälja. Personligen skulle jag inte ha ngt emot att ha en extra av vardera hemma. Den undre ser ut att vara en sextiotrea?
En 63:a med pilar? 
Så här såg den ut i början på sommaren,även fronten fanns då kvar och låg en bit ner i slänten
Ytterligare en långtidsparkerad buss, fotad i soligt vinterväder. Fronten tog jag till min dubbelhytt troligen hösten 1997!
Snygg färg. 
Hade behövt bakrutans glas.
Ytterligare en långtidsparkerad buss, fotad i soligt vinterväder. Fronten tog jag till min dubbelhytt troligen hösten 1997!
Då är det väl bara att släpa hem resten nu då 

inte min bild men den passade här 
PG / SG?

Den förra är tillverkad i maj -55 o denna ska vara från 1961.

Är inte -61an den som varit ute till salu för ett par månader sen till högstbjudande. Ser dock för rak ut i plåten.
Men hur många orangea tidiga 60-talare med soltak finns det 
Jo, det är den. Hur gick det bjudandet då, kan man undra?
Jag funderade på att åka och kolla på den men efter att jag fått mer bilder på den avtog habegäret kraftigt. = la inget bud
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.