Inte vw men ändå...
Till salu om någon vill.Bmw 3.0 sa 77
pris ?
Saab 9-3 2.0t Polar -03
Saab 9-3 2.0t Polar -03
Saab 9-3 2.0T Aero -00 (skrotas)
BMC Morris 1100 -65
BMC Morris 1100 -64 (reservdelsbil)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte vw men ändå...
Till salu om någon vill.Bmw 3.0 sa 77
pris ?
nobrakes skrev:fikk hjem denne idag, men var så tåke i skogen der jeg hentet den, så ble ikke bilder derfra, bilder fra hjemkomst..
![]()
ratlooker ?? noen som kan tippe årsmodell ?65 gissar jag med 66 fälgar i fram.
X2!
Inga 66a bromsar på den iallafall, vilket talar för en 65a. (Även sidorutorna tror jag pratar om 65?)
den nya Red Devil 3 kanske ?

X2!
Inga 66a bromsar på den iallafall, vilket talar för en 65a. (Även sidorutorna tror jag pratar om 65?)
Jag behöver en förklarlng på det där 
66ans trummor är "förstärkta" dvs centrumet är veckat och inte slätt som på 65an.
Nejdå. Gubben hade också en ganska rostfri 1300 från -69 som han körde på gården o hämta posten med ute vid vägen. Senaste besiktning 1990
Var bubbla-69an röd!? Låter som där vi hamnade efter ditt tips förra året men tanten som öppnade sade att här finns ingen buss!
Vid längan innan står denna slaktade slitvarg
Ja, varför hittade ni inte rätt där? Så svårt var det inte...men du såg ju bilderna så sjuk den var. Ni missade inget.
Ja, varför hittade ni inte rätt där? Så svårt var det inte...men du såg ju bilderna så sjuk den var. Ni missade inget.
Ja det kan man undra, ja usch vad den är trött. Makabert! Men tuttblinkersena, kan säljas till mig kanske? Om de är räddningsbara dvs. 
Likt 25hpman så är min bror inom järnvägsyrket, verkar som ett bra yrke om man söker efter bortglömda vws.
En baybuss -72a utanför Hässleholm.
Kass överallt... Stötfångarna är utom räddning så slipper ni fråga om det.
En typ1 -60 berylgrön påbörjad racebil med bur. Stått på samma plats länge.
En baypickis och nyare bubbla.
Kanske inte värdigt att kalla pickisen skrot men någonstans i gränslandet 
En typ1 troligen-61a enligt min bedömning. Först i sommarskrud och senare i vinterskrud berövad på vissa karossdelar.

Vill klargöra att det INTE är jag som tagit delarna. Jag är dykare och en dykares motto är att "Det enda man tar med sig är intryck"
En inte så rostfri -54 som har stått hemma i trädgården "ett tag" 
Den får varsamt lyftas 5 meter upp i luften för att inte skada träden!? 
25hpman skrev:Ja, varför hittade ni inte rätt där? Så svårt var det inte...men du såg ju bilderna så sjuk den var. Ni missade inget.
Ja det kan man undra, ja usch vad den är trött. Makabert! Men tuttblinkersena, kan säljas till mig kanske? Om de är räddningsbara dvs.
Vad ska du ha de till om man får undra?
ADEvolk skrev:25hpman skrev:Ja, varför hittade ni inte rätt där? Så svårt var det inte...men du såg ju bilderna så sjuk den var. Ni missade inget.
Vad ska du ha de till om man får undra?
Jo du Tomas jag har länge velat om jag ska montera sådana blinkers fram på min bruna typ1 63a eller inte. Och bägaren har tidigare runnit över till inte då jag ansett att helt nya var för dyrt att modda om till detta, men om dessa var räddningsbara så.... öppnas dörren igen. Säljer du till en smygcustomiserare som jag? 
Jodå, men om du ska ha det riktigt rätt...så passar inte busskonerna helt perfekt till detta. De lär peka ut i sidorna istället för rakt framåt.
Skroten i Årjäng i våras.
Neeej! Inte pressar man en 62-63a! Inte med så mycket att ge! 
Marcus Ö
Hur längesedan var det du såg den i Ö-sund? Den var plundrad på en del bra grejor. var den det då också?
Marcus Ö
Hur längesedan var det du såg den i Ö-sund? Den var plundrad på en del bra grejor. var den det då också?
Nej den står helt komplett och lackerad i skogen utanför Östersund för en ny 20års period bland löv o fukt...
Sorry,kunde inte låta bli
Den är nog på väg till ett bättre hem i Sverige eller utomlands 
Fridgemaster skrev:Marcus Ö
Hur längesedan var det du såg den i Ö-sund? Den var plundrad på en del bra grejor. var den det då också?Nej den står helt komplett och lackerad i skogen utanför Östersund för en ny 20års period bland löv o fukt...
![]()
Sorry,kunde inte låta bli![]()
Den är nog på väg till ett bättre hem i Sverige eller utomlands
Nämen jag tänkte på ifall den kanske stått i Ö-sund innan den kom till S-vall. Den kan ju ha varit komplett då & sedan blivit flyttad till S-vall där den blivit plundrad på "godiset"
Var därför jag undrade när han sett den.
var inte så länge sedan den stog i östersund men nu vet jag faktiskt inte om den är kvar. På bilderna står den tillsammans med "sollefteå bussen"

kan det vara hemma hos halvarsson kanske
? känndes väldigt ovanligt 
Precis släkten är värst
Så du köpte panelen gundt, vad blir det av den då? Såg att du delar garage med magnus så man kanske får komma på studiebesök nån dag?
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.