Ja, men det är skåret av, och donortak är vist snart på... Har inte set den i ett stykke tid
Mitt första inlägg på Boxerville får bli en dunderpostning! En samling av det mesta jag letat reda på i skogarna. Ni har säkert sett flera av dom andra har ni kanske inte sett.
Och som vanligt... Är det något som är till salu av det så kommer det att läggas ut på annons så tjata inte om något sådant.
Hur blev det med den -50 eller tidigt -51 bussen på myren? Bärgade du den?
Hur blev det med den -50 eller tidigt -51 bussen på myren? Bärgade du den?
Tidig 51 är det. Planer smids i hur det ska gå till fortfarande. Den står ju väldigt eländigt till. Troligtvis så hamnar den inte hemma hos mej. Vill inte säga allt för mycket om vad det blir då ändå inget är helt klart än. Har flera som är intresserad av den och är själv också väldigt intresserad men inser att det skulle ta måånga år innan jag ens skulle kunna börja med den.
Härliga bilder Grop !
roligt du hittade her till Grop, har flere ganger väret ved och skrive till dej om sajten, men har glömt bort det
Hvilken flott fyr som är på bilden med ovalen, kanske det är derfor du har postet den dobbelt???
Hvilken flott fyr som är på bilden med ovalen, kanske det är derfor du har postet den dobbelt???
Det var ett STORT misstag som råkade hända. Men det är så många bilder så jag ids inte fixa till det
Jag som precis tänkte fråga om dansken var till salu...
Jag som precis tänkte fråga om dansken var till salu...
Ja en dansk skulle jag kunna tänka mej att sälja. Jag har ju ändå 1/4 danskt blod i mej. Det borde räcka.
Härligt inlägg MacGyver! Jag får göra en sammanställning över vad jag hittat någon dag jag med
Härligt Grop!
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
Varken skrot eller vrak, men väl förunnat att få närvara när brorsan hämtade den här 50:a spliten ur sin ca 35 åriga ladu-dvala. Några hammarslag på trummorna, sedan rulla ut den och upp på kärran, åka hem i den fina höstsolen och borsta av den!
kul att man kan göra fynd fortfarande grattis till han
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
En BD från Töcksfors
Är inte det där en av dom äldsta i Svergie?
Hej Erik-642...har du fått tag i någon fin splitt genom Saab-klubben än?
Hej Erik-642...har du fått tag i någon fin splitt genom Saab-klubben än?
He he spanar du också där
Ja det har ja faktiskt ganska nära mig också
Bärgning får bli till våren
Jag har lite problem med konturerna....
Jo, jag sökte MB inlägg o skrot, o då hamnade jag på den sidan. Det fanns ju lite matnyttigt där.
Jag har lite problem med konturerna....
Jo, jag sökte MB inlägg o skrot, o då hamnade jag på den sidan. Det fanns ju lite matnyttigt där.
den ligger till höger om det nerfällda trädet. ska fixa bättre bilder i vår
Ja det är en trevlig sida
Gruvborg skrev:En BD från Töcksfors
Är inte det där en av dom äldsta i Svergie?
Jo de var väl det tror ja.. har inte varit där sen kortet togs. tror den blev plundrad av nån efter att vi la ut korten på MB.
Men jag tror den ligger kvar som på bilden..
Här kommer mitt bidrag med det jag har hittat:
Idag ihopbyggd och fullt fungerande i min samling.
Kanske inga skogsvrak, men fräna som fan!
Bullmans pickis innan han bärgade den
Saab Turbo!
DKW AU 1000 Sonderklasse
Gissa vilken som kommer från skogen...
Capri MKII
Där den legat sen 60-talet...
Framgrävd...
Och sen fullt fungerande som cykel!
Bodils Minicirkus
30-tal
Min splitbuss
Oval och split-Duett
Och så kompisens Saab. Både vrak och hittad i skogen!
Hoppas att även ni från Falkenberg kan se mina bilder. Enjoy!
Borgward-husbilen var frän. Den gula hytten där ovan, ser ut som en ovanlig Volvo TPW.
Ja, Borgwarden är frän. Synd att ingen har bärgat den än. Stämmer att den gula är en Volvo. Finns en till på området som är fullt fungerande, eller ja, var det sista gången den användes för ett par år sen.
Hoppas att även ni från Falkenberg kan se mina bilder. Enjoy!
Du är skön du, grabben !
Jag älskar verkligen denna tråd
Men jag överväger starkt att banna dig och grop för att ni postar så många bilder i ett och samma inlägg Jag hann både gå på muggen och hämta in ved medan sidan laddade ner .
Om man postar låt oss säga högst 4-5 bilder i varje inlägg så blir ju det 5x25=125 bilder per sida. Det är väl helt OK, men om alla började posta 30 bilder i varje inlägg blir ju antalet 30x25=750 bilder per sida . Rent teoretiskt talat alltså.
UGH! Den gamle gnällspiken har talat .
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
75 2011-02-02 19:51:42 Senaste redigerad av Michos Miche (2011-02-02 19:52:08)
Hoppsan, sorry Falkenberg och övriga Boxervillare!
Jag ska bättra mig!