om demian kan svara på vilket år han köpte 76 dh av mig så ska vi kunna lista ut det tror jag. men 10 år sen är det inte. ett par år efter demian köpte den av mig var jag dit första gången.
Har fått lite trevliga split tips i hemorten som jag kollade upp i helgen
hittade dock bara en split ljuddämpare i ganska bra skick
ska fortsätta längre in i skogen i helgen och återkommer med lite bilder då 
678 2011-06-19 21:58:12 Senaste redigerad av vitadex (2011-06-19 22:01:54)
För mycket prat och för lite bilder!
Jag var på skrotsafari igår och hittade lite bilar som jag inte känt till innan. Vaga tips om skrotbilar är den enda anledningen till att jag ska gå på skogspromenader. 

Saab 92A UTAN baklucka! Mycket ovanlig men också tyvärr riktigt rostig...

Graham eller Hudson? Iaf räddningsbar i inte alltför dåligt skick. 

Moderna skogsvrak. Närmast en Citroën GS.
Småäcklig Honda nosar på mystiska bilen under presenningen...
Skum front...
Gissat rätt än? Det är en -69 Triumph 2.5 Saloon!
Opel Ascona A med bur.

Opel Kapitän kapkapitän opel kapitän kapkapitän ingen Opel Rekord som Jonbocken sjöng en gång. Här två stycken -58or.

spöklik voltad merca i skogen...
Det är inte bara vw som byter bakruta med varann. Här en Volvo 444 -53
PV 444 -57
PV 444 -54-56
Var och kollade in en lagerlokal igår

sen kom vi in till lite finare skick

inga VW´s så det hamnar i skrottråden 
sen kom vi in till lite finare skickinga VW´s så det hamnar i skrottråden
Det är c.a 500meter fågelvägen från mig. Lika långt, fast åt andra hållet, står en lada med en till Plymouth Superbird. Dussinbilar!
sen kom vi in till lite finare skickinga VW´s så det hamnar i skrottråden
En Cobra jet
du hittade ingen Mustang gt 500 67? 
Cobra Jet, mach 1, superbird, hemi och massa shelbys... som sagt, dussinbilar och skrot 
Cobra Jet, mach 1, superbird, hemi och massa shelbys... som sagt, dussinbilar och skrot
Det är dessutom en stackare som äger allihop. Tänk när de skall tankas. Va dyrt de måste bli då.
GB skrev:Cobra Jet, mach 1, superbird, hemi och massa shelbys... som sagt, dussinbilar och skrot
Det är dessutom en stackare som äger allihop. Tänk när de skall tankas. Va dyrt de måste bli då.

Er det straks utanför Gävle och ägarens initialer är R. B???
Dussinbilarne tänkar jag på..
Er det straks utanför Gävle och ägarens initialer är R. B???
Dussinbilarne tänkar jag på..
Nej, de finns strax utanför Avesta. P.E äger bilarna på bilderna och den andra superbirden ägs av B.K.
Hmm. Så något på garaget.org ang en gt 500och en del andra bilar .. Finns flere ställen som dom åbenbart
bara blästra och lägga ny lack 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65

Bakvagn till oval I guess? Eller är trummorna 58 -->? Blir att bärga så småningom iallfall.
Bakvagn till oval I guess? Eller är trummorna 58 -->? Blir att bärga så småningom iallfall.
Nä det är ju splitbagge.
Osynkad låda och inga stötdämpartorn.
Bara att släpa hem!
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Ascoolt! Då kommer bärgningen att ske snabbare 
Ascoolt! Då kommer bärgningen att ske snabbare
Kanske resten av spliten är nergrävd bredvid ?
Får ta spade med mig!
Får ta spade med mig!
OM det är mekaniska bromsar på den så är jag intresserad av så mycket som möjligt av chassiet om det är möjligt?
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Lägger ut lite bilder på en bayhytt som min måg hitta i skogen. Troligtvis jaktkojja. Årsmodell??

Om nån vill ha den är de bara att kontakta mej.
och denna finns var i landet??
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Michos Miche skrev:Får ta spade med mig!
OM det är mekaniska bromsar på den så är jag intresserad av så mycket som möjligt av chassiet om det är möjligt?
En kompis får sitt mopedkort vilken dag som helst så det får bli en grundlig genomsökning av området någon kväll. Eller om jag tar pickisen med mig och tar med junket på en gång
Vi får se vad som gömmer sig där under!