Nu kommer ett par kort på bilar som inte är planerade att bärgas hem!
Fick tips om "en bubbla med delad bakruta" som skulle finnas mellan Mensträsk (jo det heter så!) och Glommersträsk, fast man skulle ta av från den vägen, in på en skogsbilsväg, och ta av från den skogsbilsvägen, in på en mindre dito som skulle leda fram till ett hus, och på vägen in mot huset skulle den ligga i en ravin på höger sida.
Lätt vägbeskrivning va?!?!!
Till saken hör, att det bor inte så många människor i norr, och de flesta snackar inte i onödan....
MEN, om vi har gott om något, så äre skogsbilvägar!!!!
Men, man har en inbyggd gps i skallen, och en stor gnutta tur, så jag hittade rätt, och det visade sig vara en oval, fast utan bakruta, så jag tror nog, såhär i efterhand när jag tänker på det att det är en switter.
Håll till godo, endast dessa bilder togs, å detta kring 04-05
Det är ca 10 mil enkel väg, innan jag vek in på skogsbilvägen. Men vad gör man inte för ett tips om en eventuell splitbubbla?!
Kanske någon här kan tyda om det kan vara en tidig, typ switter eller pre 56 oval?
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden