En av tre 67or som kollats i helgen
KWE 918 har blivit en VW Caddy årsmodell 2010.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 119 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En av tre 67or som kollats i helgen
KWE 918 har blivit en VW Caddy årsmodell 2010.
Med pinnbröd och rubbet då eller..ser nice ut! 
Du ser väl vad det är för tak på splitten? 
En sån där vill man köpa 
Ingen dålig hajk det 
Ingen dålig hajk det
X2
Ser ut som att det är det korta soltaket också.
Jag har ju ingalunda specat varken plats eller reg,nummer på bilarna. Men, jag tror nog att många här har lite bristande omdöme när de finner något likt detta i ett förfallet igenspikat ruckel med inslagna rutor. Hela skogsvrakstråden är nog fotad utan ägarnas tillåtelse...o inte brukar du väl karpa som forumspolis då?
Nej det brukar jag inte göra. Men när ägaren beskrivs som en idiot och gubbjäkel för att han inte vill sälja så har du tappat respekten. Och när du tydligen bara har hört det ryktesledes så vet du ju inte om så är fallet.. han kanske har sina skäl.och är grejorna han behöver han ju inte sälja. Jag är inte ute efter ett bråk men jag kan tycka att du uttrycker dig en smula plumpt. Men det är ju din ensak..
Jag har ingenstans påstått att ägaren är en "idiot", det är ditt eget påhitt. Det korrekta namnet jag har gett honom är däremot "gubbfan"....
Jag har "hört" av grannen hur personen är, ja. Men vi vet väl inte nåt om att han inte vill sälja till mej...eller hur? Däremot har jag "hört" att det har varit kalla handen förut.
Jag föredrar att hålla mej till kända fakta (berättade av grannen / sedda med egna ögon). "Gubbfan" är även det grannens högst målande beskrivning av den namnlöse man som äger fastigheten.
Om det stått en gammal hästvagn där, hade du varit lika avis då med?? 
Back to topic pojkar...
Italienskt fynd:
Jag är inte avis på dig tomas..det handlade inte om mig. Det handlar om dig...skitsamma , det går inte att disskutera med dig utan att du skyler dig med att vinkla det till nått personligt.som vanligt. Tack och hej
Såg du inte gubben?
Den var personlig, inte inlägget. 
Jag kommer att lägga upp flera bilder här imorron, efter dagens skrotresa. Alla bilderna är tagna utan de eventuella ägarnas tillåtelse, så känsliga personer uppmanas att se åt ett annat håll.
Såja, bilder från min UE-utflykt igår. Bäst att informera Forumpolisen om att dessa bilder är tagna utan ägarens tillåtelse.
Först en mycket udda fågel i Sverige, då endast drygt 2.500 st byggdes 1959-61. En tämligen frisk Borgward P100.
Nästa stopp var lite mer fullsatt. Synd att det bara står...
Nästa place hyste en Lancia Flamina av ca 1959-60 års modell, en gång en riktig lyxvagn med bl.a kofångare o lister i rostfritt o motorhuv i aluminium.
På sista stället så stod det en brandkårs stegkärra med vw-axel...
UE-utflykt????????
Är du å kuskar runt i den skånska myllan?
Jag har någon adresser i Jylland, med forladte huse.. du kanske skal med.? Vet oxå om en triumph spitfire
UE = Urban Explorers. D.v.s. folk som fotar förfallna hus o gårdar, obebodda givetvis o gärna med bohag kvar. Själv intresserar uthus, garage o lador mej mer än gamla leksaker o mjölkkartonger...
Detta är som ni förstår inte helt lagligt...man gör ju inte inbrott, man går in där det är öppet, annars går man inte in alls. Jag stjäler inget, andra är inte så nogräknade. Det är upp till var o en hur pass "olaglig" man vill vara...för egen del, så jagar jag hellre en ägare o frågar om köp, än tar för mej när ingen ser.
"Det märks ju ändå inte"...typ.
Tycker mig kunna hör hur bomben tickar.
Riktigt nice fynd hpman.. En sådan farbror brukar det gå att handla av, bara man tar det lugnt och inte är för PÅ i början.
.
Ang. UE: så finns det en hel del tips på https://www.flashback.org/sok/ue
I norrland skulle nog inte smockan vara långt borta om nån smög runt på icket egna ägor. Om nu hagelbössan strejkar menar jag.
Någonstans i Småland.. Ett flertal bilar begravda nedan mark.

Reservdelar!!!!!!
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 119 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.