En polare skurit ut ny frontram och sidoplåt, skall svettsas ihop och göra hål för ramvagnen.
Bubbla -66
http://www.garaget.org/?car=293139
Bärgning och renovering av Virserumsbussen
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=20958
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Bärgning och renovering av Virserumsbussen
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En polare skurit ut ny frontram och sidoplåt, skall svettsas ihop och göra hål för ramvagnen.
Buss i vagga...
Blir säkerliggen skit bra !!
Smidigt mer färdigskurna plåtar.. du kan säkert sälja några sådana till andra i renoverings tagen, nu när filerna finns...
Snygga plåtar! men det är snart inte så mycket org plåt kvar på din buss heller;)
Får komma förbi och kika en kväll i vw paradiset Eftra! Hade tobbe hämtat en oval nu i helgen också va? du kanske kan pm ditt nummer så kan jag höra av mig om jag är i krokarna nån gång?
Bara och rulla in i verkstan och gunga in den i vinterdvalan
Buss i vagga...
Nya ramen börjar ta form. Tur man har svetsen som lyser upp höstmörkret...
snyggt jobbat den ramen rostar inte upp i första taget!
Du får komma förbi och rota lite i min vrakhög innan jag kör till tippen och se om där är nåt du kan ha nytta av!
Härligt! Fast mer bilder skulle inte skada!
Ja jag ska göra detta... Synd å slänga tycker jag...
snyggt jobbat den ramen rostar inte upp i första taget!
Du får komma förbi och rota lite i min vrakhög innan jag kör till tippen och se om där är nåt du kan ha nytta av!
Ska försöka vara bäste på det...B-)
Härligt! Fast mer bilder skulle inte skada!
Kul med ett buss projekt i grannkommun...
Gillar bussen och med tanke på hur fin bubblan din är så verkar detta riktigt lovande!
H10 kan du sälja till mig... Vilken läckerbit!!
Ramen växer.... Lite klurig att få allt på rätt plats. Bussen är ju lite "Lealös" och det mesta man ska mäta till har naturen tagit tillbaka... någon som har plåt till salu är jag intresserad, som ni ser behöver jag en hel del...
Hur du vet hur du ska gå till väga imponerar mig! Hade jag varit du så hade jag suttit och haft världens huvudvärk!
Enkrona här på BV har kommit med mycket tips, många tack till honom. Annars har jag ramritning att gå efter. Men lite huvudvärk får man emellanåt.....
Hur du vet hur du ska gå till väga imponerar mig! Hade jag varit du så hade jag suttit och haft världens huvudvärk!
Vart har du köpt all plåt?
Ramen fram gjorde jag mallar resten hade jag ritning på, så bockade och skar en kompis till dom....
Vart har du köpt all plåt?
Ramen fram gjorde jag mallar resten hade jag ritning på, så bockade och skar en kompis till dom....
Hellberg skrev:Vart har du köpt all plåt?
Kan väll inte bli bättre än så!
Bra jobbat tobbe, gäller att du ligger i nu innan storken kommer på besök
Med så mycket ny plåt så får du registrera den som modellår 2014, sjukt snyggt arbete, väntar med spänning på att se den på Bugrun nästa år
Ser väldigt bra ut! Och bra tempo!
Jag vet... Svetsen får gå varm!
Bra jobbat tobbe, gäller att du ligger i nu innan storken kommer på besök
Precis gjort en STOR plåt beställning, och blivit lite fattigare...
Säljer aldrig min H10!
Kul med ett buss projekt i grannkommun...
Gillar bussen och med tanke på hur fin bubblan din är så verkar detta riktigt lovande!H10 kan du sälja till mig... Vilken läckerbit!!
Hej Tobias
Är från Virserum och nu blev man ju nyfiken.... Hur f** har jag lyckats missa denna?
Hur fick du nys om denna och vid vilken sjö var det den gömde sig för mig
Hej Tobias
Är från Virserum och nu blev man ju nyfiken.... Hur f** har jag lyckats missa denna?Hur fick du nys om denna och vid vilken sjö var det den gömde sig för mig
Hej! Kommer inte ihåg namnet på sjön... Men den låg precis vid Björneström. Jag har en buss till som vi har hämtat i Virserum... Var bor du någonstans då?
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Bärgning och renovering av Virserumsbussen
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.