Hoppsan ,ännu en vecka har runnit igenom våra liv. Det har inte hänt så väldans mycket i smedjan heller men nån bild kan jag väl bjuda på.
Jag börjar med en spionbild på Grenje när han nöjt sitter dumflinandes i sin buss och i skydd av mörkret gjorde en kortare provkörning som jag tidigare rapporterade. Hur det gick efter det får vi hoppas att det kommer en update på i hans tråd men det brukar tyvärr dröja..
Jag gjorde i helgen en liten rokad i smedjan iaf för Ovalen skulle visas för en spekulant och då tänkte jag att den skulle få stå i värmen . Det gör ju dock att det blir liite trångt..men det går!
Ni ser även skillnad i höjd ganska tydligt även om det kanske inte är helt sanningsenligt för Bayen är ju "tom" men så mycket sjunker den nog inte.
Jag har iaf gjort klart tröskeln med golvet , på bilden är det dock bara halvt klart, och har lagt ett lätt lager spackel på tröskeln så lite har jag iaf jobbat.
För övrigt så observerar jag tre,fyra DH trådar in progress på forumet. Blir det ett Double Cab Corner på BRC i år !? 
Post's attachments
Golväh.JPG 120.72 kb, 212 downloads since 2012-11-14

Grenje.JPG 76.28 kb, 230 downloads since 2012-11-14

Spackel.JPG 95.61 kb, 201 downloads since 2012-11-14

Tjockt.JPG 129.76 kb, 217 downloads since 2012-11-14
You´ll never know...