Sjukt trevlig tråd att följa...:)
Vackert.. 
late,
in love,
and a little drunk..
Stekit värre, ska bli spännande å se reslutatet sen
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Tummen upp
!
VW 1300 -66
Fin historia ! (ser så "lätt ut" med före-efter bilder...:-(
Uppdatering 
Sorry... "På cabbfronten intet nytt"... Kenny har bollen 
Smeker bollen och uppdatering kommer
Love it... skicka gärna någon bild till mig när du hinner? Ha't, vi hörs! 
Hur går det med den sköna cabben?
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Kenny lackar så svetten... ja, lackar
Jag fick färgprovet för en vecka sedan och det blir KLOCKRENT i mina ögon! Jag har spenderat helgen med att få klart motorn. Nu sitter J-rör och avgassystem på, väntar nu på några smådetaljer för att kunna provstarta. Macke ställde även upp med en finfin startmotor som även den monterats. Efter att ha läst PeCe's tråd är jag inne på att montera ljuddämparplattor också, ska ta en seriös funderare på det. Har även lämnat in rutramarna på kromning och fått hem alla gummilister. Inredningen ligger och väntar i Mariposa, Californien och får eventuellt lift hem med en early bay som är på väg till England. Cabbställningen är klar och ligger på temadur-lack i Leksand. Så det rör sig lite iaf, är dock sjukt sugen på att få hem karossen. Kenny? 
Snyggt jobbat ! Vill gärna se bilder om du skall klä caben själv då det är ett moment som jag aldrig har hanterat och som så småningom stundar 
Attitude is everything !
Hmmm... nja, jag tror det blir någon betydligt kunnigare än jag som får ta det jobbet... Jag tror bara jag skulle sabba det. 
Förhoppningsvis blir det en uppdatering snart... Kenny är snart klar med lacken.
Vi väntar med spänning 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Fan va snyggt 
Fler bilder kommer snart
Fullt upp med jobb samt att vara nybliven pappa. Det får bli nattjobb med cabben från och med nu 

Trevligt Jonas 
Saknar lite prylar som är på väg hem från Classic & Paruzzi. Måste fylla på växellådsolja i nya lådan också samt lite annat pyssel innan karossen lyfts på plats. Bomullsvantar på 
Känns som att det här kommer att bli fint. Sjukt jävla råfint!
Tack! Blir bara lite FÖR blank... Man vågar ju nästan inte vara i garaget! 
Kan aldrig vara för blankt
men jag förstår känslan ... svettigt att skruva ihop såna där. Men go känsla! Lycka till!!

Kollade in cabben live idag, fan så fin