Som gjord för långresor, haha.. nä men skämt åsido
Mm, jag vet....
Tyckte det verkade som en jättebra ide' med en liten smidig (1gallon-3.78liter) tank vid inköpet.
Förmodligen åker den ut nästa vinter när jag tröttnat på att tanka i parti och minut 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Team Bonnmeck Racing
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Som gjord för långresor, haha.. nä men skämt åsido
Mm, jag vet....
Tyckte det verkade som en jättebra ide' med en liten smidig (1gallon-3.78liter) tank vid inköpet.
Förmodligen åker den ut nästa vinter när jag tröttnat på att tanka i parti och minut 
Montera en sådan koppling man har på utombord motorer.. Så kan du sätta en dylik tank under främre huven för längre transport sträckor.. 
Montera en sådan koppling man har på utombord motorer.. Så kan du sätta en dylik tank under främre huven för längre transport sträckor..
Haha, ja det vore ju ngt för besiktningsmannen att bita i 
Idag skruvade jag ihop vingen och mockade upp den.

Har även hunnit med att fixa lite med soppasystemet, inte mycket kvar fram nu.

Jag har även passat på att dra ett par rör extra mellan bågen och framvagnen, mest som skydd för fuelcellen samt mig själv då tiderna inte kräver detta. Ska man köra i Norge måste dock tanken vara skyddad ifall man skulle slå runt.

BLIR BRA DET DÄR 
Sista uppdateringen i den här tråden.
Bilen kommer snart ut till försäljning pga separation, pengarna behövs till annat..........
Inte hänt mycket senaste året.
Plattan har fått färg, påbörjat främre fästet för flippfronten samt pulat lite till med soppasystemet fram som nu är klart.
Har passat på att kapa lite till också, karossen har nu "singleskin" från B-stolpen och bakåt.

It's alive!
Japp, dum som man är så besökte jag min favvoträff SCC i fjol sommar. Blev sjukt inspirerad trots nästintill obefintlig ekonomi vad gäller hobby nuförtiden. Ringde Tony som köpte bilen och han hade plattan kvar, resten är tyvärr utspritt över Sverige. Fick dock köpa loss plattan till rätt peng. Kom även över en kaross i princip gratis (Tack Jan!). En tidig julklapp i form utav ett set med racefälgar inhandlades utav Jussi och fick dessutom dessa levererade till Karlstad utav Landelius (stort tack igen båda två!)
Har ingen tidsplan överhuvudtaget men nu finns grundplåten till ett racebygge igen.
Så alla ni (gamla samt nuvarande racers), har ni racedelar som samlat damm alldeles förlänge och som inte besitter skyhöga priser , tveka inte att höra av er om ni tror det kan passa mitt bygge
Söker i första hand en godkänd bur
Kostar inte guld som nya men man kan ju alltid kolla.....

Gott att du kommer igen
Bara att lycka till med bilen
/// Micke
Tack, lycka till själv med nybygget 
Lycka till
. Ska bli roligt att följa 
Kul Christer!!
Bor du kvar i huset på skoghall?
Goda nyheter! 
Kul Christer!!
![]()
Bor du kvar i huset på skoghall?
Japp, det är därför det inte blir så många kronor över till hobbyn.
Det är det dock värt 
Cool och kul!
Johan
Sidor Föregående 1 2 3 4 5
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Team Bonnmeck Racing
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.