Får nog ta och kika förbi snart. Hemma nästa helg?
Tänkte ändå våldgästa Erik också.
Jodå har nog planerat ett besök i garaget själv till helgen...
SunCityAircoolers
Gött att det går framåt!!
Du vet ju att höjt är det nya svarta!!

Kör hårt i vinter!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Jävla trevlig dh!
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...
Snyggt jobbat Emil, det kommer bli kanonbra det där. Har du fått i mellanväggen också?
Tomten kom tidigt...

SunCityAircoolers
Kanonfin, kommer att bli bra detta 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Om inte bakhornen är riktigt 100 så har jag två som är det. Inte repro...
Om inte bakhornen är riktigt 100 så har jag två som är det. Inte repro...
De är nog 100, men har inte hunnit studera dom helt, ska ha det i åtanke...
SunCityAircoolers
Idag har jag varit en sväng till garaget efter en längre stunds stiltje. Bytt framvagn på pickupen och slaktat ner bromsar på växellådan jag ska använda.

SunCityAircoolers
Heja heja!
Fan vad tråkigt det är att flytta upp styrsnäckan, men nu är det gjort, bara lite finputsning kvar...

SunCityAircoolers
Sedärja, en trevlig syn på vårvägarna... Nu är det färdigsvetsat så nu väntar blästring och lack undertill...
SunCityAircoolers
Härligt 
Gött att se Emil!
Hoppas du kommer på vår stora fordonsträff och veteranmarknad i ekshärad 2a augusti!
Vilka fick äran?
Jobba på nu så jag har ngn att åka på tummen med i år 
Gräsänkling så då är det bara att passa på att vara i garaget...
Köttkrokshandtag ör snyggare än knappar...
SunCityAircoolers
Tuttar snyggare än stekta ägg... Trevligt projekt..
Tuttar snyggare än stekta ägg... Trevligt projekt..
Kan inte göra annat än hålla med...
SunCityAircoolers
Gilla
Jag håller på att ägnar denna regniga söndagsmorgon åt att kika på lite projektrådar jag inte öppnat förut och kom hit... Vilket objekt du hittat! Skönt att det går att hitta friska bilar ännu!
Ojj länge sedan det var någon uppdatering här. Men med lackeringstid bokad i februari börjar det bli stressigt...
Nya hjulhus monterade lite finlir kvar bara...
Har bytt till tidiga dörrar med köttkrokshandtag och hittade av en händelse denna orginaldel, den gör så man slipper kapa ur och byta plåten. Har tänkt att kanske nästa vinter göra en form och gjuta upp ett gäng om intresse finnes...
SunCityAircoolers
Jättefint objekt du har hittat! Synd att hugga upp en så pass fin orginalbil bara. Finns inte så många orörda kvar. Du kommer att ångra dig. Men det är ju din bil så du gör som du vill. Lycka till, hoppas man får se den live någon gång!
/Janne
Som tur är bygger jag bil som jag vill ha den, inte som andra vill att den se ut... Sen går det ju faktiskt att återställa till orginal för den som vill det, men termosar finns det nog av...
SunCityAircoolers