Blir bara mer och mer imponerad av ditt arbete med bussen, tror allt att du är lite rost beroende
Det kan bara bli
5/5
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Larsson's Surf & Smide
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blir bara mer och mer imponerad av ditt arbete med bussen, tror allt att du är lite rost beroende
Det kan bara bli
5/5
Tycker att motoroljudet låter lite för diskantrikt för att vara stake, kolv eller ventil.
Skulle inte förvåna mig om man kan få den att säga "klick" en gång per varv, kolla att vrida runt den med ett fälgkors på generatormuttern, ev med stiften ur..
Hejja!
S
Tycker att motoroljudet låter lite för diskantrikt för att vara stake, kolv eller ventil.
Skulle inte förvåna mig om man kan få den att säga "klick" en gång per varv, kolla att vrida runt den med ett fälgkors på generatormuttern, ev med stiften ur..
Hejja!
S
Har pillat lite men kan inte hitta vad det är som låter. Dubbellkollat ventilspelet, ställt brytaravsrånd. Kört utan generator och bensinpump det var ingen av dom som orsakade ljudet.
Vridit runt för hand men då uppkommer inte ljudet.
Nån som har nån mer idé på vad jag ska göra?
Stänga luckan, gasa och se glad ut?:)
Blev inpassning och svetsning av tröskel igår. Blev ganska bra tror jag dörrarna går både att öppna och stänga:)
Idag har jag fixat med stolpar och mellanväggen knackade till ett par plåtar som skall dit på söndag. Imorgon blir det dop med släkten så ingen garage tid, annars är ju lördag kvällar med P3 rock en favorit:)
Det var riktigt kul att se den live... Kommer bli kanonbra! Och fort går de, och vacker utsikt hade du ju också....
Vad har du får golv att lägga i lastutrymmet? jag kan ha ett till salu?
Vad har du får golv att lägga i lastutrymmet? jag kan ha ett till salu?
Jag har ett riktigt billigt svart vänstergolv som är till högerdörr, dvs fel men borde gå att bygga om. Sen hade jag tänkt lappa ihop högersidan med lite bitar som jag se liggande.. Vad har du för något golv?
Ser jävligt bra ut Alex
Det är samma jag har liggandes men OM min renovering blir bra så vete fan om jag lägger i det golvet då blir det nod ett riktigt! Du kan inte skicka en bild på mellan väggen bakifrån så jag ser hur långt ner utbucktningen går? MVH Henke
Det är samma jag har liggandes men OM min renovering blir bra så vete fan om jag lägger i det golvet då blir det nod ett riktigt! Du kan inte skicka en bild på mellan väggen bakifrån så jag ser hur långt ner utbucktningen går? MVH Henke
Jo det känns rätt tunt ja.. Men är lite för snål just nu för att beställa ett riktigt.
Kan ta en bild imorgon men förstår inte riktigt vad du vill ha på? Från hjulhuset då? Är ju skitsvårt att hitta en buss som inte är lagad i bstolpe mellanvägg så vet inte heller riktigt hur det ska se ut..
Jag menar att om du kan ta en bild på reservhjuls utbucktningen på mellanväggen? om du sitter på bakre tvärbalken och tar ett framåt?
förstår du?
Jo men visst nu är jag med, fixar imorgon!
Kanoners! nu är jag snart förbi dig! 
Å är det ett sådant där danskt RS golv, många som lättar sina bilar med den plåten istället för att öka motoreffekten 
Har du ingen backup!!? Ser att torrkörningen är slut nu... Hur känns busskörningen?
En riktig joy ride
eller?
Rock 'n' roll!
Vad står det i fronten?
Men jag hinner ju inte med här!
Grymt bra jobb och tempo! 
Hur kändes första turen då? Helt annat att köra buss, och bara jämnföra köra Bay och Split tycker jag är väldigt stor skillnad i känsla och allt runt om. Båda har ju sina plus. 
Tror de hade en ledig tid tis nästa vecka för lack? Ska jag boka in den åt dig?
Bra jobbat kompis
Med tanke på att jag hämtade den i maj på skroten i Timrå så har det ju hänt en del! trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle bli buss av den! bra jobbat så här långt 
Gick igenom tråden igen... jävlar va det går undan ! Bra jobbat !

Ligger inte på latsidan här inte 
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Larsson's Surf & Smide
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.