Hej!
När småtjejerna hade avklarat frukost och gått till bussen för att åka till skolan så drog jag till garaget. Kl 8.15 så drog man igång musiken i garaget, Bob Marleys "Legend" gjöd i högtalarna och sedan var det bara dags att börja.
Det skulle lackas pearlwhite idag, de sista lösa delarna. När detta var klart så slet jag fram tanken och spliade till den lite och primade upp den och senare på förmiddagen så var det dags att lacka den också.

Då söndagen kommer bli ett riktigt mek-maraton så förberedde jag en del genom att lägga iordning alla delarna.

Sedan när Joel hade vaknat så drog vi och hämtade hem motorn till bussen.

När vi var tillbaka i garaget så fick jag hjälpa Joel att svetsa lite T4. Usch det kändes ju inte ok
Vid 14-tiden bröt jag för att åka hem och ta emot tjejerna från skolan och ge dem mellis. Sedan ville de hitta på något skoj men jag ville ju meka. Så kom på att då kan de vara till lite nytta. För ett tag sedan fick jag massa dörrpaneler av V-dub här på forumet. Dessa var klädda med något fult blått tyg. Så dessa fick tjejerna hjälpa till att slita bort.
Lilltjejen på 9 år höll nog ut 10 min sedan tyckte hon det var tråkigt, men Victoria som är 11 år tyckte det var ganska roligt.

Vid 17 tiden körde jag upp till garaget då jag hade höger framdörr hemma i huset. Skulle bara ställa in den i garaget men det blev lite mer 

Så nu är vi redo för söndagens mek. Joel kommer nog ansluta trots att han nästan sågade av sig pekfingret igår med vinkelslipen
Bra jobbat lilleman.
Nu blir det hemlagad pizza med familjen och filmkväll med "Zuper Zebran"

Over and out & Fridens folket.
Medlem i Halmstad Luftkühlers