Skulle det va nåt man funderar över så ring: 076 7674452
51 2013-07-05 14:56:08 Senaste redigerad av Löf (2013-07-05 16:11:12)
drar till stan å servar bussen efter tysklandsresan så den är redo för en liten trip till edstuga imorrn...
Då har två splittbussar och två bubblor anlänt Ranchen, långbord och grillar på plats, finväder är beställt, ... kan bli riktigt bra det här. 
Dyker också upp, åker med Blom upp
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Färdigpackad, rullar inom kort uppåt tillsammans med fyra andra ekipage 
Fasen också hade planerat in en resa till vackra hälsingland idag men hade tyvärr glömt bort oförutsedda fruhändelser... En oplanerad( (för mig) extra dag på semesterresan satte stopp för mig i år, vi får ses på träffar senare i sommar... Hoppas få se lite bilder från tillställningen i alla fall...
/Foppa
Ta hand om frugan du Foppa så ska vi fresta dej med en massa sköna bilder så du grämer dej i flera månader om va du missade...
Alla andra som skrivit i tråden: Har vart lite mycke i de sista så responsen har vart lite dålig från vår sida... MEN, solen skiner, dom som anlände tidigt är ute på lokala äventyr och förberedelserna är i full gång! Blir bra de här! 
Tar med mig tält m.m. ifall de blir att ja våldgästar din gräsmatta! Men åker väl mellan 1-2 tiden ja från hudik! 
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Hinner ja klart med hönsgården så kommer jag en sväng 
Om nån hittar en svart liten kamera där uppe så skulle jag jääättegärna vilja ha tillbaks den,
Kameran är en sliten canon ixus 220
Kram på förhand 
Film och fotonörd.
En liten men mycket trevwlig träff! Återvänder nästa år igen och hoppas på fler deltagare. Nästa år ska jag ha badbyxorna med mig. Tack arrangörerna och alla som var där! 
62 2013-07-07 09:44:01 Senaste redigerad av JBlom (2013-07-07 09:44:28)
Håller med föregående talare. Ett riktigt trevligt arrangemang. Kommer garanterat dyka upp nästa sommar oxå. Kul oxå att träffa lite folk i verkligheten oxå. 
Tack för en jätte trevlig träff alla och Ufo för en trevlig plats 
Vi syns nästa år.
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
trevligt place, trevlig värd, trevligt väder, trevligt att träffa folk, ja allt var trevligt förutom den lilla bakfyllan som infann sig...kommer nästa år givetvis!!
Va det ingen som hitta en kamera? 
Film och fotonörd.
Never mind,
Och jag säger som er andra, grym träff med grymt folk
Film och fotonörd.
Gick och kikade i gräset efter kameran men såg ingen
La upp några bilder i bildtråden
Piiiiiz
Grymt trevlig träff! Sköna människor och underbar, chill stämning. Tackar å det hjärtligaste - ses nästa år! 
riktigt härligt träff! Va kul å få se ansiktena bakom nicknamen här på forumet!
Har en del bilder som kommer upp nått tag när datan å jag kommer överens! 
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Och jag som ledamot i styrelsen för VWATER får officiellt tacka alla som medverkande till att träffen blev så lyckad ! B-)
Totalt kring 25 bilar varav större delen stannade kvar över natten får anses vara en bra start på en förhoppningsvis ny årlig träff!
Åtrrigen stort tack och lägg gärna in bilder! :-)
Tack för en supertrevlig kväll i Sveriges vackraste landskap. Roligt att få se och snacka med alla dessa vw-sköningar
( vart kommer allt jävla sågspån ifrån?)
Riktigt rolig träff! Nästa år måste bilen vara körbar 
Suverän helg
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5
Riktigt trevligt! 
Attans skojjig samling människor de kom förbi Ranchen i helgen, nästan så man fick lust och köra en repris nästa år
Tusen tack alla glada folkastollar för att ni gjorde VWATER till va de va!