26

Fyfanihelvetesförbannadeskit är ju annars en så schysst fras att den vill man ju gärna ta alla chanser man får för och kunna använda, nästan så man vill slå sig på tummen med hammaren med flit... ICQ/ab

Vi får se hur det går i år, men tanken är ett återkommande event så vi hoppas att kunna välkomna dej nästa år då!

Buy the ticket, take the ride... - HST

27

Jag kan härmed meddela att grillen till skillnad mot min buss är klar så har jag inget åkdon får jag väl äta mej supertjock och rulla fram! ;-)

Dessutom så är det veteranmarknad på ESSO macken på dan.
Lörstrand, Järvsö, som kan intressera åtminstone folk som åker norrifrån.

En vecka kvar nu.. B-)

You´ll never know...

28

Och JAG å Husmusen kommer också! Barnvakten ordnad. ICQ/af

*VW Notchback 1500 S -65 * VW Typ 1 -60 * VW 1500 -68 * VW 1303s -73 * VW 1300 -66 (Husmusens)*   

Läs om hur allting började här i "Om rätten att lura en polare..."   
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=1879

29

Inte bara är grillen färdig, enligt spionbilden jag kommit över här ute på internationellt vatten så är det nog den fetaste grillen jag sett i luftkylda sammanhang... ICQ/ad

30

Jag kommer söderifrån Helsing...  ICQ/ad

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

31

Jag kommer vill gärna ha bostad Default/smile

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

32

Det ordnar vi vetu! (Tröttnat på och sova i bussen? ICQ/ad )

33

Löf skrev:

Det ordnar vi vetu! (Tröttnat på och sova i bussen? ICQ/ad )

Kanske lite lätt trött på bussen och tar en annan bil  ICQ/ad
Funderade själv om man kanske skulle tatt bubblan om man kommer upp, eller... tänkte ta tält men är det ingen annan som sover i tält?

34

suget växer...

35

GB har du redan tröttnat på bussen, själv var jag till Mora med ovalen idag o hämta ett takräcke, saknar bussen redan ICQ/ab

36

Kuus skrev:

GB har du redan tröttnat på bussen, själv var jag till Mora med ovalen idag o hämta ett takräcke, saknar bussen redan ICQ/ab

Oooo nej, men tycker lite synd om den andra som stått sen Pålsboda och det är kul med omväxling  ICQ/ag

37

Det är väl inget och tveka på, dra nu ihop en dalakaravan och kom och njut av sol, värme och laid back relax! ICQ/ab

Sovmöjligheter finns som sagt i lite olika varianter, under tak på säng eller madrass, tältmöjligheter, ett par stycken kommer att bo i sina vagnar, ... tyvärr är det inge hö på höskullen så det alternativet går bort...  ICQ/ad

38

Jag tältar nog GB om du inte vill känna dej ensam.. men annars finns det ju nån hästbox att krascha i åxå!  ;-)

You´ll never know...

39

Finns även en lekstuga och krascha i... ICQ/ad

40

Det ser ut som att jag och masen drar dit på lördag morgon ICQ/ab

41

Michos Miche skrev:

Det ser ut som att jag och masen drar dit på lördag morgon ICQ/ab

Och då möter kanske tre borlängebor upp er för en liten karavan ICQ/ab

42

Dalarna dominerar ICQ/ag  ICQ/af

43

Men dalarna får pisk i Long distance, och även flest vw träffar på en vecka... ;-)
Väl mött med tyskspriten på lördag!!!!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

44

Nu känner ja ju att jag måste få ordning på bilen! Dock ligger motorn i garaget på golve än!  ICQ/am

Är de nå folk norrifrån som tänkt glida neråt som man kan hoppa in i ledet  med ev?  ICQ/ag

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

45

Vi ska naturligtvis dit med höghuset men det kan bli ett litet stopp några mil utanför Bollnäs, vi får höres! 
Förstår inte varför Helsing ska bo i tält när han har buss???   ICQ/ad

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

46

När och var är det som gäller för Essomacken?

47

GB skrev:

Är det det här du tänker på?  ICQ/ad http://www.evenemangskalender.se/vetera … orstrand./

Typ 3 Variant -65

48

Urban T skrev:
GB skrev:

Är det det här du tänker på?  ICQ/ad http://www.evenemangskalender.se/vetera … orstrand./

Aaah, var det ännu längre uppåt alltså  Default/hmm

49

Fan vilken uppslutning det verkar bli! B-)

Kanske tälta Micke Och det beror på att det inte finns säng i bussen och även beroende på hur många vi blir hemifrån..

Men jag tänkte inte sova som Guran på White Out!  :-D

You´ll never know...

50

Helsings Smedja skrev:

Men jag tänkte inte sova som Guran på White Out!  :-D

ICQ/ae