Det rullar på

*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Projekt baybuss med westfalia pop top 1969:a
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det rullar på

Mumma 
Kalasfin !
Efter att ha sett den live i går kväll, så kan jag intyga att den är lika fin i verkligheten 
Kalle skrev:Bygget tickar på, sommaren är ju snart här... ujujuj...
Fronthögtalare byggda och monterade. Hamnade tajt in under instrumentbrädan. De syns knappt när man tittar in i bilen, precis som det var tänkt. Har även fått stereon och allt kablage till slutsteget förutom +-matningen på plats.
Sedan har äntligen rock n´roll soffan kommit ihop. Nu ska bara några beslag som sittdelen ska vila på när den är i liggläge på och allt skruvas ihop ordentligt samt fästas i karossen. Nöjd som bara den
Tjenare,hade du någon ritning du följde vid bygget av sängen med dessa z-bed gångjärn?
Min fråga hamnade av någon anledning mellan bilderna;)
Jag får kika i min gamla dator om de ligger kvar där bluebug.
Efter att ha sett den live i går kväll, så kan jag intyga att den är lika fin i verkligheten
Tack!!
Kul att ses en snabbis, hoppas resan hem gick bra.
Jag får kika i min gamla dator om de ligger kvar där bluebug.
Kanon,tack:)
Ser skitbra ut.
Kickpaneler på plats. Har även fått de större bakdäcken nu, blir spännande att se dem på bilen...

Hur är dina växellägen med din empi spak? kör samma men får ju dra upp backspärren för få i 1-2an med
Min spak funkar klockrent. Tror jag lade den i 3an när jag justera in den. Satte fel distans först, då blev det knasigt.
Stiligt Kalle! 
Vilken karamell! 
Tack!
Tråkgöra ikväll, justera ventiler, byta olja osv. Det närmar sig uppstart 
Fick hjälp av Demian att hänga på skjutdörren, behöver justeras lite men nu sitter den där.
Sedan var jag till Mange och krängde däck, tack! Stora bakdäck är det nya svarta
Skulle behöva komma ner typ 3cm bak, får se hur jag löser det.
Även motorlucka och bakre kofångare på plats. Närmar mig slutet 

Fasen vad du ligger i Kalle
Det ser toppen ut! Justera höjden? Jag trodde inte det fanns nån buss i dom trakterna utan frankesvärd 
Mycket fint!
Vad blev det för dimension på däcken? Passar bussen perfekt! 
Ser kanon ut!
Tack! Det är 185r15c däck, sava från däckonline.
Fick igång bussen igår. Starta så fint så. Fick bli en liten provtur i solen trots att framrutan inte är i ännu

Snyggt!!!
Dax för en före/efter bild snart 
Nästan för fin... ja i med rutan så måste det bli en före och efter bild, gärna med volvo stötfångarna 
Före/efter är på G
Lite kvar att ordna först. Ny ruta och list i nu iaf. Tack för lån av ruta Demian!

Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Projekt baybuss med westfalia pop top 1969:a
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.