26

Jag är ensam hemma med smågrabbarna hela helgen, så för mig blir det lite meckigt att ta sig till garaget.

27

Vidar: Jag blir borta hela veckan så jag har heller inte någon möjlighet att åka ut till garaget i helgen.
Fråga Gustaf, Goopher,Silverbug eller Macke om dom har möjlighet att ge dig en visning.

28

Jag och Gustaf ska nog ut på Lördag kväll, det är ju melodifestivalen  ICQ/ad

29

Hör av er när ni är där.
Vidar

www.bodyforce.se
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.

30

GB skrev:

Vadå!!! Har ni storbilds-TV i garaget??

31

Carlberg skrev:
GB skrev:

carlberg man ska aldrig förvånas när det gäller mannens garage man måste ha allt för att trivas de man inte har hemma har man i garaget de viktiga är att man trivs
sen att frugan undarar vad man håller på med hela tiden det är en annan histora  ICQ/ag

blankt stål är också konst

32

Carlberg skrev:
GB skrev:

Default/lol

33

Jag är helt klart också intresserad av plats att hålla till på.
Just nu har jag 15mil till garaget där min bubbla står så det blir inte speciellt mycket gjort.
Skrik till om det ska kikas nå så är jag på! Skicka ett mejl så plingar det i telefonen direkt, jimmyelarsson (a) gmail . com .

34

Jag håller på med truckar på jobbet. så har lite grejer liggande. kan bygga en lyft som pallar upp till 40ton och lyft höjd på 10 meter om ni vill ha en bil hiss till övervåningen

35

Blev det nått av med detta projekt? Eller nån annan som vet om det finns nått garage i falun.. har min bubbla står utanför västerås nu så lite långt och åka o skruva nu.

36

Hey, har inte hänt något med övervåningen om det är den du tänker på men funderingarna har vissa inte gett upp helt än  ICQ/ae