Å så va där ytterligare en anmäld 
Missade förra året så iår ska jag bannemej dit 
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Och en till 
Samma här 
Jävlar vad ni stressar en här...tagit ledigt från jobb men inväntar svar om sambo ska med
Anmäler nog bägge ändå 
Anmält Gaskammaren, mig själv och sambo! 
Ohoy alla.
1 vecka efter att hemsidan varit öppen för bokning till träffen har vi 74 bilar anmälda
113 dagar kvar till träffen och bara 26 platser kvar...............
Fanfest.se
Carbagerunner -18/-19/-20
Nästan som ett biljettsläpp för nåt känt konsertband, undras om det dyker upp några dyra platser till salu på svarta markna'n 
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Jo visst vore det ql.. men min deadline e knapp.. 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Ohoy alla.
1 vecka efter att hemsidan varit öppen för bokning till träffen har vi 74 bilar anmälda
113 dagar kvar till träffen och bara 26 platser kvar...............
Kändes väl inte så "trångt" på kvällen...
Föreslår att man sätter antalet till "max antal övernattande fordon" istället ?
Anmäld
Kommer ratta Gullbacks/fo_eldarc`s permobil -55a
1970 Typ 3 Notchback,
1982/83 T3 Transporter bus / Eh pickup
1983/89 Golf GTI / Golf GTI 16V
Jerker_181 skrev:Ohoy alla.
113 dagar kvar till träffen och bara 26 platser kvar...............Kändes väl inte så "trångt" på kvällen...
Föreslår att man sätter antalet till "max antal övernattande fordon" istället ?
Visst har du rätt, "dansgolvet" var väl lite för stort men vi garanterar bara de första hundra bilarna plats på dagen,
på kvällen åker ju några hem men vem vill köra in då?
Du har inte anmält dig än?
Anmäld och betald 
mettis skrev:Jerker_181 skrev:Ohoy alla.
113 dagar kvar till träffen och bara 26 platser kvar...............Kändes väl inte så "trångt" på kvällen...
Föreslår att man sätter antalet till "max antal övernattande fordon" istället ?Visst har du rätt, "dansgolvet" var väl lite för stort men vi garanterar bara de första hundra bilarna plats på dagen,
på kvällen åker ju några hem men vem vill köra in då?
Du har inte anmält dig än?
Nej, jag tänker inte anmäla mig till något så här tidigt....
Visserligen var Fan-Fest ifjol nog den trevligaste VW-träffen (!).
Men vi hade problem men bil o husvagn under färden ner och det tar en bra stund att ta sig ifrån Norrköping till Borås i 70Km/tim....
I vår o sommar tänkte jag stå över det mesta ang VW:n och måste ägna tid o lust på husunderhåll och gräva för VA ;-(
Jag får se, kanske åker jag med ner ifall någon jag känner skall ner...
Vi höres...Mettis
41 2013-02-07 20:26:11 Senaste redigerad av Jerker_181 (2013-02-07 20:27:01)
Ja och kommer du ner till denna tillställning Mettis så behöver du inte packa med kabel
Jag har din vinda i säkert förvar sedan sist.....
Fanfest.se
Carbagerunner -18/-19/-20
Självklart anmäld
vi är 2 som kommer 
Nu så e man anmäld....blir det någon fest eller.....wohaa 
Ja, nu är jag officiellt anmäld också. Panelen är på lack, reklamen är på väg upp från Tyskland o semesterförslag är inskickat...vore väl fan om man inte ska lyckas att bli klar i tid?
Fasen då, bestämde mig i förrgår och tänkte anmäla mig idag, men nu står det fullbokat:( Har ställt mig i kön hoppas man får vara med ändå? 
Fasen då, bestämde mig i förrgår och tänkte anmäla mig idag, men nu står det fullbokat:( Har ställt mig i kön hoppas man får vara med ändå?
Har med ställt mig i kön och hoppas på det bästa!
Uppehållsväder och goa pilsner vore ju nice......ses iaf....awesome....det blir jävligt nive att träffa er alla...... 
Kommer med pickisen!
Johan
1600cc Challenge Buggy: 9,5112@225,42 km/h; 6,0624@185,85 km/h 1,38 60 foot - Kjula Dragway 2020
Europes quickest ProStock: 9,8538@218,80 km/h; 6,2569@176,24 km/h; 1,35 60 foot - Tierp Arena 2014
Fått förhinder
så jag släpper min plats om det är någon som är sugen. Pm:a mig så att vi kan fixa detaljerna med arrangörerna.
Kommer att åka dit men måste lämna vid lunchtid, parkerar på publikparkeringen.
Platsen är tingad.