Hej allihopa, detta får bli mitt första inlägg på forumet. Klart jag ska till BR iår! Det blir premiär för mig 
Efter några års uppehåll från bug run så ska jag dit i år igen.. Det kan man ju inte missa 
Nu är säljplats bokad!

50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
åka kommer jag ju göra,,,men skamligt dyrt är det,,,
Om du betalar entreavgiften med Euro så sparar du en liten del.
600 kr eller 60 € kostar det ju enligt hemsidan tors-sön.
60 € är ungefär 510 SEK idag.
1964 Typ 2
Verkar som att det blir en sväng på lördag i alla fall.
Men det är som sagt på tok för dyrt. INTE om man ska campa, köra strip/bana och härja runt såklart. Men det borde finnas ett "besöks-pass" att köpa. Då ska man såklart inte kunna ta med sig bilen in eller något sådant utan bara vara där inne en dag och strosa runt. Misstänker att många som är "halv-intresserade" blir avskräcka med dessa priser.
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975
Men det är som sagt på tok för dyrt. INTE om man ska campa, köra strip/bana och härja runt såklart. Men det borde finnas ett "besöks-pass" att köpa. Då ska man såklart inte kunna ta med sig bilen in eller något sådant utan bara vara där inne en dag och strosa runt. Misstänker att många som är "halv-intresserade" blir avskräcka med dessa priser.
Verkligen, jag skulle gärna åka dit ett par timmar på lördag eftermiddag med familjen, strosa runt och kika på lite bilar, köpa nån pryl och käka en glass eller nåt... 800 spänn i inträde känns saftigt i det sammanhanget. Men det är väl bara att gilla läget...
Men det borde finnas ett "besöks-pass" att köpa. Då ska man såklart inte kunna ta med sig bilen in eller något sådant utan bara vara där inne en dag och strosa runt. Misstänker att många som är "halv-intresserade" blir avskräcka med dessa priser.
Håller med där, men...
Om man hade ett pris för en dagsstrosaruntbiljett så skulle iallafall jag endast betala fullpris för mig som chaufför och sen skulle mina medpassagerare få köpa en dagbiljett men ändå stanna på campingen.
Skitsvårt för arrangören att hålla isär dessa besökare. Visst man har ett armband med viss färg etc. men lämnar man inte området på hela helgen så skulle det funka, i teorin.
1964 Typ 2
För nått år sedan gick dom ut med att dom hade Lördags biljetter oxå.
Men att man fick pröjsa full pris (lördag - söndag) Men när man åkte hem på lördagen skulle man få tillbaka en peng å att dom klipptebandet (eller om de var annan färg)
De funkade tydligen inte alls.
Funktionärerna hade inte en aning om detta.
Men de tror jag är den bästa lösningen.
Om alla vet att de ska vara så givetvis. För vet att folk stod å bråkade när dom skulle åka hem.
Var väligt snack om de på Meaanbugs
Ja har fått bandet klippt vid utpassage samma dag & fått pengar tillbaka,
lätt roddat & smidigt kan ja tycka. men men ... orkar inte ..
så de blir några dyra timmar på lörda 
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Slutade när BRC började, har blivit för mycket gubbe för allt festande... Eller är det att jag nog vart där nästan 20 gånger (det är iallafall 20 år sen första BR för mig).
Är det troligt att 30 års jubileet blir nåt extra och att fler kommer?
Ang inträde, 600kr är ganska mycket pengar tycker jag... Nog måste det säkert kosta det för att dra runt det, så dyrt är det inte, men fortfarande endel pengar faktiskt. Och OM man skulle ta med familjen så blir det ju 1200 (tur att barn går in gratis). Jag kan nog tycka att de kunde hitta på nån familjedeal, tex att medföljande bara betalar en hundring. Men då skulle nån säkert säga att kompisen var partner oavsett kön... Men 200kr bara för söndagen är ju vettigt om man ändå inte vill festa och tälta...
Nå, till er som åker; Det blir säkert kul, hoppas ni får bra väder!
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
verkar bli en torr helg på Mantorp, enligt www.smhi.se
det kommer det inte alls bli... :-)
BjörnJ skrev:åka kommer jag ju göra,,,men skamligt dyrt är det,,,
Om du betalar entreavgiften med Euro så sparar du en liten del.
600 kr eller 60 € kostar det ju enligt hemsidan tors-sön.
60 € är ungefär 510 SEK idag.
Jo,,men med familj =4 pers över 15 så kommer jag åka själv i år,,,annars sä lär jag få stanna hemma,,,,,
det kommer det inte alls bli... :-)
Så länge fukten är för invärtes bruk så....
Men regn säger prognosen att det skall bli på söndag vid lunch.
inte en enda bild till oss som inte kan närvara......
jag kan slänga in ett gäng
mer bilder till er som inte var/är där
och ett gäng med bilder till då 
härligt, tackar...
Tack för dom bilderna
gärna fler från dom som har!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
oj vilken fin blå buss ovan! Kan man köpa sådana där Cars solskydd till rutan?
Undra om det finns till bay 
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Tack för bilderna, trekronor
angående solskydden skicka Pm till Håkansson så kan han nog tipsa dig 
Snyggt! Är du proffsfotograf?
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Någon som har en bild på german metal bussen. Missade tydligen att fota den.