Hoppas på lite sol och värme i år 
Som jag ser det borde vi kunna kräva ett sjuhelvetes bra väder,eller hur? 
late,
in love,
and a little drunk..
kimboow skrev:lasslo skrev:Är det så lungt på lugna? Så man blir tillsagd att stänga musik vid tio??
Var ska man då hålla till om man har barn med, men endå vill snacka skit och öla tills en bit in på natten?Jag har bott vid starten dom senaste åren, det var perfekt för oss. Lagom av allt
ska vi köra ikapp iår igen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Iår kör jag ifrån dig, jag har uppdaterat lite
Lasse, tar du med Måns i år med? Funderar på om grabben skall få åka med i år... 
Jodå, Måns åker med. Jag vågar inget annat, han hade haft svårt att förlåta mig om jag åkte utan honom 
Klart du ska ta med grabben Nicko. Vi får ju säkra återväxten..
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
55 2013-03-28 08:00:26 Senaste redigerad av magoo (2013-03-28 08:00:42)
Angående att ta med sig barn... min snart 13-årige son har tjatat om att han vill se bilarna på strippen i år ända sen vi körde hemåt i fjol 
han ska iaf med 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad
klart BG är planerad dock vet jag inte om bussen hinner bli klar! ..men det blir partycampingen & iår hoppas jag på sol
& tänker ta med mer sängkläder då tältet läckte & man fick slagga med blöt kudde & täcke. inte alls kul! ...
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]
klart barnen ska med..
klart barnen ska med..
Ja nu finns det ingen återvändo, nu har jag lovat honom att han skall få komma med. 
Här får inga barn följa med, pappatid 
Det är klart ni ska ta med ungarna..de måste ju lära sig värdet av våra fordon så de kan ta hand om dem när vi är för gamla för att köra själva.. 
late,
in love,
and a little drunk..
jag måste bara säkra ledighet med jobbet.. (va ju givetvis min jobbehelg..
annars är ju givet att dyka upp!
och kan absolut inte åka utan mina smågrabbar! , de hade hatat mig för resten av livet om de hade missat bugrun.. 
den träffen blir det ihop med de iaf. , sedan kan man åka på andra träffar å ha pappaledigt ibland..
62 2013-04-06 10:40:31 Senaste redigerad av Nisse (2013-04-06 10:41:00)
Jag tar med mig Grabben på fredagen, OCH lillebror kommer direkt från USA-flyget på lördagen.
Vet inte vem som är barnsligast av dem två egentligen...
Detta kommer bli BugRun Premiär för mig
Äntligen fått in i semesterschemat att jag kan åka.
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Jaaaa
jag kommer och förhoppningsvis bussen man snickrat på under vintern 
Ska bli sjukt roligt att få komma iväg till Mantorp igen 
Vatten: 98'a Golf 4'a 88'a Golf 2 motor/lack/ljud bygge
Vad blir näst ?
Jag ska iaf dit xD Spec nu är det dom firar 30 år
Grymt roligt där iaf och sköna männiksor 
Här får inga barn följa med, pappatid
+1 på den... 
Jag kommer att synas i apelsinen på BugRun för andra gången, förra året åkte jag Golf, man måste ju variera läger emellanåt och inte bli för inskränkt. 
1303S -73
Golf GTI 16V -88
Passat TSI 280 -18
Min variant har 20års-jubileum så planerar att åka dit! Det är några år sen sist. Av de första 20 var jag där 18 gånger.
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar
Öppettiderna och prisena är uppe nu
dom öppnar redan på tordsdagen kl 18!! Det kommer även bli bankörning på fredagen oxå!
snacka om att maxa helgen 
-71 Typ 181
-70 Baypanel
åka kommer jag ju göra,,,men skamligt dyrt är det,,,
Vet inte vad ni har för referenspunkter när ni tycker att det är dyrt. Om man jämför med andra arrangemang som fotboll, konserter mm så är det förbannat billigt. Det är inte min grej men jag råkade vinna två biljetter till en fotbollsmatch där IFK Norrköping mötte Gävle. Det hade kostat 180 spänn för att sitta och frysa på en betongbänk i två timmar och det var på kortsidan, långsida kostar visst 250!!
Här får man en hel helg med camping och allt annat för 600! Dyrt är det inte men det kanske är mycket pengar för den som har ont om dem men om jag går på krogen en kväll har jag inga problem att göra av med 600 och det tycker jag är dyrt! 
Ali G
Vet inte vad ni har för referenspunkter när ni tycker att det är dyrt. Om man jämför med andra arrangemang som fotboll, konserter mm så är det förbannat billigt. Det är inte min grej men jag råkade vinna två biljetter till en fotbollsmatch där IFK Norrköping mötte Gävle. Det hade kostat 180 spänn för att sitta och frysa på en betongbänk i två timmar och det var på kortsidan, långsida kostar visst 250!!
![]()
Här får man en hel helg med camping och allt annat för 600! Dyrt är det inte men det kanske är mycket pengar för den som har ont om dem men om jag går på krogen en kväll har jag inga problem att göra av med 600 och det tycker jag är dyrt!
x2
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Nä,,så är det ju,,,men när fler i familjen vill följa med plockar det ju på ganska fort,,är man 3-4 st så drar det ju iväg,,men man kan ju lämna gumman å ungarna hemma med 
Jag tycker absolut att både ungar och frun ska med om de vill. 
Ali G
tar som sagt med mig grabben. Då han är under 15 kostar det 0:- för honom.
Det dyra är inte själva BR, utan resan dit... fast det är värt varenda krona! 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad