251

Händer inget nytt men hittade ett par bilder andra tagit, alltid skoj när andra bemödar sig plåta liket  ICQ/ag 
Bugpeople från Bug Run:
http://www.bugpeople.se/bilder/BugRun2013/album/slides/P6099897.JPG
Nån på Garaget från Säterdalen:
http://www1.garaget.org/gallery/images/95/94049/94049-1faabef971062029c7782df76ca6a845.jpg

252

klart man plåtar de snyggaste bilarna

253

flodis skrev:

klart man plåtar de snyggaste bilarna

ICQ/ag

254

Macke och Lasse hittade på ett fäste till bagagestången på Tysklandsresan som jag saknat, tack som fan  ICQ/ag
Så jääävla schysst när man får små detaljer på plats  ICQ/af

Post's attachments

IMG_20130703_223229.jpg, 441.22 kb, 1536 x 1536
IMG_20130703_223229.jpg 441.22 kb, 197 downloads since 2013-07-03 

255

Ser nize ut

www.bodyforce.se
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.

256

Trevligt!

Ska du ha dit nåt innertak eller får det vara bra som det är? ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

257

Tackar, tackar
Lowang, funderat på att sätta in typ plywood som jag gjorde i bayen fast det skulle vart tyg, men det fixar jag inte och har inte lust att lägga massa kosing på för nån annan att göra det  ICQ/ae
P.S. din avatar borde ju jag haft Lowang  ICQ/ad

258

Praktiskt med buss när man ska köpa lite längre saker  ICQ/ab
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/1087004.jpg
Sen fick jag ihop min bilstereo tillslut  ICQ/af

Post's attachments

IMAG1177.jpg, 116.24 kb, 400 x 533
IMAG1177.jpg 116.24 kb, 194 downloads since 2013-07-16 

IMAG1178.jpg, 141.57 kb, 600 x 450
IMAG1178.jpg 141.57 kb, 215 downloads since 2013-07-16 

259

Snygg stereo  ICQ/af

Tempo Matador -50
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21

260

åh de dära är intressant!  ICQ/ag  hur har du löst batteri delen? mc? haru byggt låda på insidan?  ICQ/ag

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

261

Berg skrev:

Snygg stereo  ICQ/af

Tack, blev rätt nöjd faktiskt  ICQ/ab

Emil O skrev:

åh de dära är intressant!  ICQ/ag  hur har du löst batteri delen? mc? haru byggt låda på insidan?  ICQ/ag

Köpte ett enkelt bilstereopaket på BRL, slängde ihop en låda av skivor jag hade hemma och så köpte jag ett litet blyackumulator batteri på Biltema.
Har bara testat ett par dagar så vi får se hur länge det håller innan man behöver ladda.

262

GB skrev:

Köpte ett enkelt bilstereopaket på BRL, slängde ihop en låda av skivor jag hade hemma och så köpte jag ett litet blyackumulator batteri på Biltema.
Har bara testat ett par dagar så vi får se hur länge det håller innan man behöver ladda.

grymt, tänkte ge mig på något liknande. ICQ/ab  då ja inte vill smacka i nån stereo i bilen.  ICQ/ae

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

263

å får ju inte glömma att bussen är ju bra jävla brutal med  ICQ/ad  ICQ/af

264

Emil O skrev:
GB skrev:

grymt, tänkte ge mig på något liknande. ICQ/ab  då ja inte vill smacka i nån stereo i bilen.  ICQ/ae

Samma här, har aldrig haft nån stereo i mina men så såg jag Jimmy´s grymma väska för ett år sen i bilstereo fliken och vart skitsugen, så köpte Kalle bilstereopaketet på BRL till Johannas bubbla nyligen så då fick jag lite fart och slängde ihop min  ICQ/ab
Men den väger rätt mycket så det är inget man går omkring med på axeln direkt, men med batteri är tanken att jag kan ha den i både bubblan och bussen  ICQ/ab

265

Klockrent det där ju Default/smile

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

266

Frän stereo GB  ICQ/af

267

JimmyEriksson skrev:

Klockrent det där ju Default/smile

Thanks, din förtjänst att jag gjorde en  ICQ/ab

Franke skrev:

Frän stereo GB  ICQ/af

Thanks dude  ICQ/ab

268

Min sambo har aldrig vart förtjust i mina gamla bilar av någon oförklarlig anledning och tyckt framförallt bussen sett ut som skrot och skämts när hon åkte med i våras  ICQ/ad
Nu har jag försökt få med henne på nån mindre tur, i början till jobbet tex, igår var vi till Säter och idag tog vi en tur med ungarna till Torsång och köpte glass.
På vägen hem kröp det fram lite lätt; Det är ju faktiskt lite mysigt att åka så här...  Default/yikes  ICQ/ag

Post's attachments

L-MBuss.jpg, 73.46 kb, 512 x 384
L-MBuss.jpg 73.46 kb, 188 downloads since 2013-07-21 

269 Senaste redigerad av Kjellgren (2013-07-21 18:26:35)

Grattis ICQ/ab Ja kanske inte lika självklart för alla att ha en sambo som tycker det är lika kul som en själv.

270

Eureka!! Det finns hopp för henne med, jag visste det ICQ/ag

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

271

får ge henne en vw när hon fyller år samma med sambon min tycker inte alls om bussen men ut och åka lite med ungarna de funkar men tro att det håller å åka i finns inte går bara sönder kostar på tok för mycke pengar ett väldigt onödigt köp men så kommer de smygandes när de väl är fint väder att lill killen hemma är sungen på glass och vill åka lite buss låter bra att skylle på lill killen här hemma så jag har sakt att hon ska få en bubbla i födelsedags pressent=)

blankt stål är också konst

272

Har lite bearbetning kvar på henne men sen får hon inte tycka det är för kul heller... är ju lite av min egentid som jag gärna behåller...  ICQ/ae

273

Grym buss du har fixat till GB, tack för åkturen på ca 200m på BRC tung last fram kräver sina muskler...

/Foppa

274

Tackar tackar, ja han är så tjocker den där Helsing... nu är man sugen att fortsätta pyssla lite i garaget  ICQ/af

275

Nja, tjock å tjock vettefan men ursäkta då men jag kan inte rå för att jag är så jäkla välhängd att det blir överlast. ... :-P

You´ll never know...