Nu jävla ska det uppdateras. Inget e färdigställt men allt e nog påbörjat så det känns som att det finns hopp om att bubblan ska ut i sommar. Började ju på framvagnen och efter montering insåg jag att cambern blev åt helvete. Det fick i alla fall bli att bygga ett par andra fjäderben med justerbara smala coilovers så att jag kan få in fälgen maximalt. Det som är kvar där innan provmontering är att jag behöver andra toppringar till fjädrarna som funkar med fjäderbenslagret. Vart får man tag i dom konade? 
Camber justeringen är placerad på den nedre skruven ist för den övre som det e org.
Alusvingaxlarna behövde andra bussningar och typ1 passade Bolt-on. Skönt att något är det... upptäckte rätt snabbt att jag skulle behöva 944 Svärden oxå då bygga egna av blandat typ1 skulle bli för mycket jobb. Synd bara att frakten va dyrare än svärd.
Nu till det som känns som det jobbigaste. Busslåda (002) här villa jag inte använda ett "10° lutning växellådsfäste". Jag vill inte ha solida fästen häller då det ska in barnstol i bilen i sommar. Så det får bli hemmabyggt klåp. växelförarstången kommer hamna över tunneln vilket senare kommer ge problem med handbromsen... har fått kapa upp i karossen för att få in lådan och ha påbörjat omplacering av gasvajer och koppling vajer då dom går rakt in i lådan som de låg från början.

Rören ska inte gå upp sen, dom ska gå åt vänster om lådan men behövde lyftas för att kunna kapa.

Lite frigång för öronen på lådan. Ska försöka få nytta av dom. Växellådsfäste vid gafflar är std typ1 swing men höjer ca 1.5-2cm. Skadar ju inte med lite frigång.
Som sagt så e det mests påbörjat men inget klart..

ja å Henke sparkade lite däck på den häromdagen men nu finns de ju hopp!