Två bilar på samma höst-bild. 44hk är dock snällare mot körkortet än dubbelturbo-diesel..

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Höst
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Två bilar på samma höst-bild. 44hk är dock snällare mot körkortet än dubbelturbo-diesel..

En höst? bild på min buss hos kuus idag. Sista turen i år.

Lite höstkul med familjen...
kanon med pickis som laståsna..
Mer höst blir det inte !
Om man tittar i den här tråden kan man ju tro att vi bor på väldigt soliga breddgrader, det här är mer vad jag förknippar ordet "höst" med:

Här är en passande bild från förra veckan.

Tre nyanser av luftkylt blått på uppfarten
Den i mitten kan jag ta 
den blå pickisen känner jag igen från byn. 
Ja den kan mkt väl blivit sedd i byn. Bubblan använde jag som daily-driver och vinterbil i Kalix så den har varit bortrest ett tag och 912an har jag kört under sommaren uppe i Kalix. Nu har de dock fått flytta hem till byn (khåla). Tänkte även ge mig på att köra hem min 68 bay från Kalix-kholm nästa vecka.. Det kan bli ett äventyr av det mer nervösa slaget då motorn är i tveksam kondition. Det längsta jag kört med den i år är ca 25mil t.o.r Kalix-Piteå.
Höst
En höstdag med 50:a, kanske sista gången.. Nice!
Måste vara en frän syn med 10-12 Porschar i god fart genom Söderledstunneln jagade av en dubbelhytts Bay !
Min höstbild från ett kvällsbesök hos Skäggo.
Börjar bli lite småkyligt att åka buss, men som mitt gamla lumpenbefäl sa "hellre kall och ball...än varm och töntig"
Sista turen med bubblan. Nu är den avställd och arkiverad tills våren. Baypickisen går oktober ut, sedan får det bli modern bruksbil i vinter. 
Vackra bilder.. 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Höst
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.