Hej alla VW vänner,
Det verkar vara något fel på sidan för jag kan inte lägga upp fler bilder.Tack för tipset men jag är kass på datorer och jag vet inte vad workaround är för något?? VW Goran skrev: Att det finns 41'or som rullar. Det finns tyvärr inga 41'or som rullar det finns bara en enda 1941 och den finns i Tjeckien.
Mvh
Calle
51 2012-12-21 09:20:57 Senaste redigerad av callemimosa (2012-12-21 09:21:58)
jag vet hur det är att vara kass på datorer! men jag ser ändå väldigt mycket fram mot att du lyckas med bildgrejen!!kämpa på!
Det är vwerkligen intressanta VW-bilder som callemimosa har här. VWäntar med spänning på mera!
54 2012-12-21 12:53:29 Senaste redigerad av nizekustoms (2012-12-21 12:53:42)
Detta var en riktig rysare... Ingen mer än jag som undrar... Vem var den elake nazisten?
Om det var en riktig elaking så gissar ja på Hermann Göring.
Instämmer i kören, fler bilder! (Du kan ju alltid maila dom till mej så ska ja lägga ut dom åt dej om du inte får till det själv...)
Himmler eller kanske Mengele
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
57 2012-12-21 17:47:25 Senaste redigerad av callemimosa (2012-12-21 17:55:35)
Hej igen,
När jag går in på bläddra så hittar jag bilderna men när jag trycker på tanka upp så händer inget,det måste vara något fel på sidan eller varför går det inte?
Bengt har rätt den runda tanken försvann nån gång under 1944.
Mvh
Calle
58 2012-12-21 18:09:46 Senaste redigerad av Johan W (2012-12-21 18:11:02)
Ja det är ett problem med bilder från datorn nu sedan flytten men du kan lägga upp dom via imageshack.us lr photobucket.com tillsvidare
Härlig bil förresten
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
forumbilder.se är enklare tycker jag
But she was a frying pan
Eller Maila över lite bilder till nån som är mer släng på datorer. Nu vill vi se bilder...
Wow - gratulerer med kjempespennende bil!
Kan vi få vite chassis nummeret? Ihvertfall om det er 1-, 2-, eller 5- det starter med....
Utrolig spennende - hva er historien på denne bilen?
Hej alla VW vänner,
Då ska vi se om sidan är fixad,här är lite bilder.
Mvh
Calle
Meer
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Jaaaa..ännu mer,snälla!
late,
in love,
and a little drunk..
Håller med! MEEEEEER!!!
Typ 1 -67 Linkpinscraper
Typ 1 -51 Långtidsprojekt
Mera... Mycket mera! Bilder på karossen också tack!
Och historiken till den här bilen.
Sånt här kan vi inte få för mycket av!
Hej alla VW vänner,
Chassinumret kan jag avslöja är mellan 18-19000.
Bilder på karossen vill jag vänta med tills jag blir klar med chassit sedan vill jag inte att ni ska drabbas av en Kdf överdos.
Mvh
Callemimosa
bra håll dom på stången!! en bra historia skall inte forceras.. men otroligt fränt!
"sedan vill jag inte att ni ska drabbas av en Kdf överdos"
Börjar känna mig lite darrig, behöver en ny fix bums.....
S
Jag är mest intresserad utav nazisten som ägde den.. Berätta set sen håll dem andra på halster
But she was a frying pan
Ja en Kdf ser man inte här så ofta så det kanske är bäst med små doser.
Men något mer kanske vi kan få hjulklapp
Enlig VGS så var denna en av de första som såldes, har chassinummer nedskrivet någonstans....hur som haver den står på huvudkontoret i södertälje.
T1 60-tal fejksoltakare, projekt. T1 -63. T1 -56
Hej Stefan,
Om det är 46'n i Södertälje så blev väl den inte såld utan kom med rödakorset 1946 till Sverige?
Mvh
Callemimosa
Ne men se där, någon som har full koll på läget. Har gått förbi den många gånger när jag varit där på kurs, till slut så frågade jag en som jobbade där och det var hon som sa att det var en av dom första som blev sålda hon visste väl inte annat. Kanske skulle ha frågat killen som sköter förvaltningen av bilarna istället.
T1 60-tal fejksoltakare, projekt. T1 -63. T1 -56
generellt verkar svenska VW skita i sin historia... gissar det inte finns nån där som brinner för gammelbilar...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)