Som sakt, trevligt att hitta en broder på Ica parkeringen när man är ute och åker syncro.
Kommer förbi någon dag
Japp, då har man fått hjälp av grabben. Fan så mycket enklare när man är 160 cm istället för 190 cm när man ska ligga under och fila.
Värmerör på plats

Fint som snus, och visst är det kul att mecka med ungarna?

Alltid trevligt när man är två i garaget. 
Då har man kommit en bit till. Framvagnen är på plats så även bromsar osv. Var tvungen att hänga dit dörren, sätta på ett däck och kolla höjden. Som ni ser ska den ner betydligt mer men de nya däcken kommer nästa vecka och är lägre profil.
Glad son
Nya bromsar är alltid trevligt
Du får nog tajta åt bromsröret lite till mod cyllen så trummans insida/lagerhållaren inte nöter hål på bromsröret.
I övrigt mycket snyggt!

Jädrar vad du ökat tempo, var ju bara några månader sen jag var hos dig o hämta hjulen . Gott jobbat !
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.
Mogge: tror du det behövs ?? tyckte jag gick nog nära men du kanske har rätt. Jag demonterar och kollar om det syns något. På göningen så blev det som du beskrev och det tog ett tag innan jag fattade att hela bromsröret hade plattats till och inga bromsar funkade.
Matts: du får ta en titt förbi när du är i stockholm och ta en fika.
På "Gulan" på väg till UK så tappade jag bromsarna, så jag tog en svetstång och klämde åt och körde hela vägen med enkrets å 3 bromsande hjul.............
Så kolla du en gång till, "better safe than sorry".
så santså gör om gör rätt

Bra jobbat...taktiskt med belöningar ibland..det är en stolt son som poserar där,utan tvekan! 
late,
in love,
and a little drunk..
Trevligt 
Hej Alla!
Jag hade förmånen att få titta in i garaget idag. Har ingen personlig erfarenhet av dessa bussar men måste erkänna att dom är riktigt läckra. Helt fantastiskt vilket jobb Ni lägger ner.
Piraten kommer bli riktigt hal.
Bra jobbat Micke!
Hils
Magnus
För första gången sedan tidigt 70-tal lyser originalljusen igen. Tack Conny för att jag fick återbörda originalljusen till bilen
Härlig känsla kan jag tänka mig 
Trevlig mysbelysning du har

Ja man blev glad. satte in ett batteri och belysningen fram i instrumentet började lysa, ehlt otroligt efter ca 40 år på en åker.
Väntar bara på motorn så ska det bli en liten provtur 
Två brinnande röda ljus till andre advent...
Då inväntar vi bromsljuset till på söndag 
grymt! 
Volkswagen Standard Microbus PGSG -57
Volkswagen kombi 2-23 -53 (Barndoor) "Fyffes"
Ac Volks.
Weinachtgefühl.. 
late,
in love,
and a little drunk..
He he ja vi satsar på tre ljus till nästa helg 
Nicko, då är det tredje advent och tre röda ljus
Wunderschön...