Jäklar vad du ångar på! Det ser kanonbra ut!
Nice
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Hur går det för dig, har du haft nån garagetid på sistone???
Jorå, lite har det blivit, mellanväggen till hjulhus höger är klart och nu har jag beställt resterande plåt till fronten, hjulhus och framskärmar från Autocraft. Bör komma nästa vecka.
Själv då ??
Tomten kom idag med lite godis. Vilken tur att frun åker och firar jul redan på lördag he he
Hur är kvalitén på hjulhusen? Vart köpte du dem?
Autocraft men det är något som heter werk34 som tillverkar dom. Ge mig till helgen så ska vi se hur kvaliten är. Dock ser jag direkt att det skiljer en del från original. men jag återkommer.
Trevligt,ser ut att bli en bra helg..
late,
in love,
and a little drunk..
Efter 40 år i en skogsdunge på Öland är man lite "skeptisk" till att tro att det går att lossa saker utan mindre våld
och gassvets. Dagens pyssel att lossa framvagnen flöt utan våld eller andra hjälpmedel. Samtliga bultar och muttrar lossade med enbart spärskaft till hjälp. Så om det är någon nörd som vill köpa en kommplett uppsättning bultar och skruvar til en 57:a så kan vi diskuttera priset.....
Lite felstavningar För mycket motivationsdricka....
Någon som behöver bromsbackar från absolut senast 70- talet
Efter en tillfällig svacka så var man igång med lite jobb i garaget igen. Helgens mål var att passa in dörrar och framskärm på varje sida och det blev intressant. Man kan ju säga att den var nog inte rak när den kom ur fabriken heller.
[img][/img]
Japp då var det dax att uppdatera lite om jag lyckas med bilderna, gör ett test först
Har börjat med fronten,hjulhus och alt skit däremellan.
Med framdörrar för första gången
Fronten på plats
Här har du shimstabellen
Här har det kommit lite plåt bak med
tack Demian
Varsågod.
Förresten, dags att lära sig hur man lägger ut större bilder. Man ser ju knappt att det är en buss
Ja lite snål med storleken är du nog..men kul att se att du är på gång!
late,
in love,
and a little drunk..
Snyggt jobbat!
Det där blir fint som bara faen!
Ja det rullar på. Beträffande korten måste jag nog gå en kurs i hur man lägger in korten eller hur man ställer in kameran i mobilen.
Kommer mer bilder ikväll om jag får till det.
Mogge: jag har ju en förebild att jobba mot vill ha min stående vid din vid någon träff i sommar men vägen tid är ganska lång
Ha en bra dag därute allihopa.
Ja det rullar på. Beträffande korten måste jag nog gå en kurs i hur man lägger in korten eller hur man ställer in kameran i mobilen.
Kommer mer bilder ikväll om jag får till det.
Mogge: jag har ju en förebild att jobba motvill ha min stående vid din vid någon träff i sommar men vägen tid är ganska lång
Ha en bra dag därute allihopa.
Pax för att ta en bira i den bussen på BugRun 2015 :-)
Photobucket har en bra app till mobilen.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Nicko, jag har sakt att det nog inte blir flera Bugrun för min del men blir bilen klar så lovar jag att åka till Bugrun och du har en stående inbjudan på ebn biar.
Stefan hur funkar Photobucket ??