Ja, vad bra att bitarna faller på plats...
Roligt att se att banktjänstemän med slips kan ligga i garaget och svetsa råttbuss på kvällarna
Det blev ju lite sent att ringa nu...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Nytt projekt "Piraten"
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja, vad bra att bitarna faller på plats...
Roligt att se att banktjänstemän med slips kan ligga i garaget och svetsa råttbuss på kvällarna
Det blev ju lite sent att ringa nu...
Problemet är att just nu är det så jävla kul så man har ingen lust att jobba i slips för närvarande.
Slips och nötta byxaschel är inget för oss, mer slitna byxknän och vibrationsskador och vinkelslipsdoft i näsan.
Vinkelslipsdoft, det är kärlek det
"I love the smell of vinkelslip in the morning"
he he
Nu jävlar jobbas det i garaget. Oskarshamnsmaffian är på besök och då går det undan

Kommer mer senare
Nice..kommer nyss hem från dagens bedrövliga loppistur..det finns inget roligt att köpa längre..
Passade dock på att hämta din lucka hos Johnny så det blev dagens höjdpunkt när vi tillsammans konstaterade att den var av rätt sort..glad i hågen och en ny vw-bekant rikare styrde jag hemåt och laddade vedspisen,värmde på lite glögg och nu ska jag ut och bila betonggolv i uthuset...life is good..sätter in pengar ikväll till dig,tack för allt och lycka till med dagens meck.. 
å vad gått de med öl!!!!
Snyggt jobbat!
Skönt med en Monsters Garage körning ibland och med tanken på inlägget ovan så verkar det gått en del öl åxå ! 
Har du Kent på besök, han kan ju svetsa bussar.. 
Ölen flödar men vilken fart grabbarna har. Kent är en jävel på att driva på, vi var uppe redan kl 08,00 i morse. Grabbarna vill ut på stan när vi är klara men vi får se hur det blir med det när man fått en bastu och mat.
Alla bidrar efter sin kunskap
Gasen tog slut
nu blir det korvbastu utan bröööö...
grymt
, Oskarshamnsmaffian får gärna komma hem till mig med

De är fan helt fantastiska. det vi hat gjort denna helg hade tagit mig ett halvår.
Kan man boka upp denna jobb grupp till hemsökning
isåfalls skulle jag genast boka in ett hembesök!!! 
Grymt MickeP och O-hamnmaffian!!! Visst är det kul när det rullar på. Knappt så att man vill jobba... (på jobbet alltså).
Bra jobbat.. ! 

Goda vanner ar allt ! 'Min buss hade knappt varit klar utan hjalp fran goda kamrater!
Monstergarage är så jävla kul.
Det känns som det är dags för ett snart i Hölöskogarna
Snyggt jobbat allihopa!
Lite flera bilder från förra helgen

Snyggt.. 
Dagens Jobb

Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 11 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Nytt projekt "Piraten"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.