Det blev lite ot att ta vårmönstring på eran klubbtråd så vidare info blir på tråden för träffar
okej ingen fara vi får försöka ha en träff i norrbotten oxå...skulle vara kul om nått sånt skulle bli tradition..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Det blev lite ot att ta vårmönstring på eran klubbtråd så vidare info blir på tråden för träffar
okej ingen fara vi får försöka ha en träff i norrbotten oxå...skulle vara kul om nått sånt skulle bli tradition..
Hoppas på många träffar i sommar o så kanske en liten Vw marknad skulle vara kul för verkar ju vara en hel del folk som kör våra gämla godingar här i norr
Hoppas på många träffar i sommar o så kanske en liten Vw marknad skulle vara kul för verkar ju vara en hel del folk som kör våra gämla godingar här i norr
Vi har träffar i gammelstad i luleå varje onsdagar på sommarn brukar vara ganska mycket folk å gammelbilar...
tillman skrev:Hoppas på många träffar i sommar o så kanske en liten Vw marknad skulle vara kul för verkar ju vara en hel del folk som kör våra gämla godingar här i norr
Vi har träffar i gammelstad i luleå varje onsdagar på sommarn brukar vara ganska mycket folk å gammelbilar...
Ja blir jag klar med min så lär man ta sig dit i sommar
vi måste försöka lete rätt på fler som e sugan å va me,, har ju sett en del bubblor åkandes omkring så.. folk finns de iaf.-
vi måste försöka lete rätt på fler som e sugan å va me,, har ju sett en del bubblor åkandes omkring så.. folk finns de iaf.-
ja har sett några bubblor oxå finns ett visst intresse iallafall...:)
får hänga lite flyers typ på biltema å lite så *fråga biltema om de e ok först förståss*
Efter påsklovet så kommer mitt ondsdagsmek att dra igång igen i mitt garage (i Boden), där kan vi snacka ihop lite kring klubb, träffar osv
Efter påsklovet så kommer mitt ondsdagsmek att dra igång igen i mitt garage (i Boden), där kan vi snacka ihop lite kring klubb, träffar osv
det låter bra jan-iver
snart *förhoppnignsvis* är snön borta så vi kan rulla ut våra finingar
snart *förhoppnignsvis* är snön borta så vi kan rulla ut våra finingar
Det är ju bar asfalt mesta dels nu så nära nu
I eftermiddag kommer iallafall pickisen min att få luftas lite. Har besök från frankrike och där är med en 3 årig grabb som bara älskar bilar. Klart att det måste ingjutas lite VWkultur hos honom som ett bra minne från Sverige
TjejApa skrev:snart *förhoppnignsvis* är snön borta så vi kan rulla ut våra finingar
jo ja vet men de e isigt p åmin uppfart till garaget å de e BRANT som fan.. vill inte bli stående me pärlan där så måste tina bort lite mera där.. men brukar ut å hacka lite hehe,, men fan till helgen blir de nig ut me bubblan tror ja
VwSimon skrev:TjejApa skrev:snart *förhoppnignsvis* är snön borta så vi kan rulla ut våra finingar
jo ja vet men de e isigt p åmin uppfart till garaget å de e BRANT som fan.. vill inte bli stående me pärlan där så måste tina bort lite mera där.. men brukar ut å hacka lite hehe,, men fan till helgen blir de nig ut me bubblan tror ja
jaha jag ska inte ta ut min ännu iallafall....:=) men snart om några veckor:)
ska flytta min så fort de går så man kan puttsa kalrt sen har ja lite grejjer a ska byta innan de blir ut, men nån liten tur emellan blir de nog hehe.. men vill polara klart innan för de e rätt grisigt ute p åvägarna
ska flytta min så fort de går så man kan puttsa kalrt sen har ja lite grejjer a ska byta innan de blir ut, men nån liten tur emellan blir de nog hehe.. men vill polara klart innan för de e rätt grisigt ute p åvägarna
ja det är lite salt å skit på vägaran nu...
Såg en ljusblå vw kombi här i luleå idag den var fin nån här som äger denna fina kombi?
Var det min gamla 412a?
Det är Kimmo som har den nu. Lite finare nu än när han köpte den av mig
Var det min gamla 412a?
Det är Kimmo som har den nu. Lite finare nu än när han köpte den av mig
Japp den var det....
Roligt att se lite vwisar som ploppar fram nu så här på våren....
Man blir ju inte mindre sugen att ta fram sin...
Min gröna är ute ur vinterdvalan, ska besikta om ca två veckor så lite mysmek idag och bussen är redo för nålsögat
Mötte en snygg låg blå bubbla efter varvsleden idag. Kul att se folkorna Tina fram
Körde pickisen till återvinningen igår. Kul. Vill ha mera skoj
Är ju tyvärr så hjärndöd att jag parkerat min i mitt garagetält längst bak på gården och tänkt hela våren ta hem traktorn och skotta fram den men nu har min gård intagit sin årliga vårutstyrsel. Dvs lervälling och grus som lämnar hjulspår av personbilen så abborrarna kan simma där så en 16tons traktor gör sig nog inte så bra här just nu.
Kan ju nästan liknas vid orutin Ika
Kör buss så det står härliga till
fan man blir sugen att ta fram sin
Ställer nog på min vilken dag som helst.....måste ju köra en sväng innan framvagnsbytet
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.