76

jaha är det så i skotervärlden  ICQ/an

Fake split -67 såld

77

är det nån som vet när biltemas bilutställning är?

Fake split -67 såld

78

veteranbils marknad i Arcus hallen i luleå på lördag 9-14

Fake split -67 såld

79

Har varit lite oaktiv på denna sida på ett tag. Ser detta nu.
Ska försöka pricka in nån samling nån gång.

Tänkte på den gamla klubben icecoolers vi hade en gång. Googlade lite och hittade detta ICQ/ab

http://www.lulea.se/download/18.186c8d9 … C+2005.pdf

Kolla sida 2. under rubriken "500 föreningar"

Många föreningar är säkert okända för de
flesta. Vad sägs till exempel om Icecoolers? De
14 medlemmarna (i november) har luftkylda
bilar som gemensam nämnare. Deras hemsida
är en trevlig bekantskap.

Det var tider ICQ/ab Hoppas på en renässans.

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

80

David, Luleå skrev:

Har varit lite oaktiv på denna sida på ett tag. Ser detta nu.
Ska försöka pricka in nån samling nån gång.

Tänkte på den gamla klubben icecoolers vi hade en gång. Googlade lite och hittade detta ICQ/ab

http://www.lulea.se/download/18.186c8d9 … C+2005.pdf

Kolla sida 2. under rubriken "500 föreningar"

Många föreningar är säkert okända för de
flesta. Vad sägs till exempel om Icecoolers? De
14 medlemmarna (i november) har luftkylda
bilar som gemensam nämnare. Deras hemsida
är en trevlig bekantskap.

Det var tider ICQ/ab Hoppas på en renässans.

Det hoppas vi på oxå....kanske blir ännu flera nu....har en facebook sida oxå....

Fake split -67 såld

81

VwSimon skrev:

....har en facebook sida oxå....

Hjälper inte...
Vi som vågar vägra facebook nappar inte på sånt. Klickade på länken som var till facebook. Efter 10 sekunder stod det att jag måste logga in om jag vill fortsätta titta. Kommer inte mer gå in där  Default/hmm

82

David, Luleå skrev:
VwSimon skrev:

....har en facebook sida oxå....

Hjälper inte...
Vi som vågar vägra facebook nappar inte på sånt. Klickade på länken som var till facebook. Efter 10 sekunder stod det att jag måste logga in om jag vill fortsätta titta. Kommer inte mer gå in där  Default/hmm

okej öpnnade sidan för att se om det fanns nått intresse för en klubb i norbotten men det är ju bara söderlänningar som gillar den sidan....så få försöka starta vecko träffar i sommar plus alla bilträffar runt om.

Fake split -67 såld

83

För två år sen var jag med Henrik och Roffe på Vårmönstringen i Lycksele. Var riktigt bra. Kanske nåt att satsa på ICQ/ab
Om man siktar på det så har man ju iallafall en deadline. annars brukar det ju vara en vårträff på Biltema. Det kan ju vara en nog så bra sässongsstart för de som inte kan fara till Lycksele.

84

David, Luleå skrev:

För två år sen var jag med Henrik och Roffe på Vårmönstringen i Lycksele. Var riktigt bra. Kanske nåt att satsa på ICQ/ab
Om man siktar på det så har man ju iallafall en deadline. annars brukar det ju vara en vårträff på Biltema. Det kan ju vara en nog så bra sässongsstart för de som inte kan fara till Lycksele.

det låter ju bra. då har man nått att se fram imot i detta vintermörkret.:)

Fake split -67 såld

85

Åk Lycksele för vårmönstring, vi i västerbott´n ska dit å.. ska se om vi kan pricka in premiären för rockpuben som dom har på campingen.
kanske ordna en länskamp typ vem som doppar sig först i älven eller nåt......... ICQ/ad nä jag vet vi tar dragkamp med bil kroka ihop allla bilar & sen dra, den med flest och tyngst bilar vinner. äsch ni vann i hockey men de ä int lika viktig men grattis ICQ/ab

Man få va som man är när man in't blev som man skulle
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå

86

David, Luleå skrev:

jo visst var det roligt? vi i ske-å & ö-vik har numera det som tradition, Jan-Iver kom i fjol men tyvärr kunde han bara stanna under kvällen & körde hemmåt på natten, strongt gjort men hoppas han har tid i år.

Das Auto Skellefteå

87

hjoggböle skrev:
David, Luleå skrev:

jo visst var det roligt? vi i ske-å & ö-vik har numera det som tradition, Jan-Iver kom i fjol men tyvärr kunde han bara stanna under kvällen & körde hemmåt på natten, strongt gjort men hoppas han har tid i år.

då får vi från norrbotten oxå göra det till som tradition  ICQ/ab  när är vår mönstringen då? det är klart vi kan ha lite olika tävlingar osv.....å se vem vinner.... ICQ/ab

Fake split -67 såld

88

det är inte spikat när, men helgen efter flygarhelgen, fredag 17/5-sön 19/5 verkar som en lämplig helg, har vi tur med våran medlem i Lycksele så kanske han kan se om rockpuben kör sin säsongs premiär då ICQ/ab Annars har vi säkert hur kul som helst ändå

Das Auto Skellefteå

89

Okej då ska jag försöka hålla den helgen så jag kan komma...hoppas flera från oss kan komma roligare om man är ett gäng... ICQ/ab så jag inte är ensam från Norrbotten blir tungt å slå er i tävligarna  Default/yikes

Fake split -67 såld

90

Jo!! försök dra med så många du kan. här är en bild från första året som kanske kan locka fler att följa med. ICQ/ab http://i1004.photobucket.com/albums/af162/falmarksheden/1274031007_resized.jpg

Das Auto Skellefteå

91

Jag gör ett tappert försök till Lycksele även i år ICQ/ab Jag har ju fortfarande inte sovit över i bussen någonstans så Lycksele kan bli den första  ICQ/af Simon, de därna Västerbottningarna är så full jämnt så tävlingarna är en baggis  ICQ/ab

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

92

Jan-Iver skrev:

Jag gör ett tappert försök till Lycksele även i år ICQ/ab Jag har ju fortfarande inte sovit över i bussen någonstans så Lycksele kan bli den första  ICQ/af Simon, de därna Västerbottningarna är så full jämnt så tävlingarna är en baggis  ICQ/ab

Men vi är ju bara glada, jag har aldrig märkt att nån är full!!!

Das Auto Skellefteå

93

Jan-Iver skrev:

Bra jan-iver då är vi iallafall två ICQ/ab som åker till Lycksele.

Fake split -67 såld

94 Senaste redigerad av CustomCar (2013-01-28 18:11:46)

hjoggböle skrev:

Jo!! försök dra med så många du kan. här är en bild från första året som kanske kan locka fler att följa med. ICQ/ab

Denna bild kom även att användas av dressmann under deras vårkollektion 2010 Default/lol
Förövrigt en träff värd att besöka om än jag inte var där första året, men andra och tredje ICQ/ab

Post's attachments

Dressmann.png, 135.7 kb, 438 x 246
Dressmann.png 135.7 kb, 310 downloads since 2013-01-28 

95

hjoggböle skrev:

det är inte spikat när, men helgen efter flygarhelgen, fredag 17/5-sön 19/5 verkar som en lämplig helg, har vi tur med våran medlem i Lycksele så kanske han kan se om rockpuben kör sin säsongs premiär då ICQ/ab Annars har vi säkert hur kul som helst ändå

Jag har hört nåt rykte att det kommer bli race i skellefteå den helgen. Funderar på om det ska bli luftning av 66an som vilat snart 2 år. Är det på 201m skulle det vara riktigt kul. Har bara kört 402m tidigare.
Marcus (Streetvw) ska komma dit med sin fastback med wbx och turbo. Kanske Kent med sin 60a också. Är det inga fler som tycker att det är kul att gasa elelr se folkor köra ifrån trimmade japsar och beemers? Kanske även lite jänkejärn kommer och får pisk

www.streetvw.se skrev:

Har haft en del mail kontakt med SHRA Skellefte och idag fick jag ett mail från dem att de kommer att bjuda in till en klass liknande Skellefte open den 18-19 maj 2013. Så se till nu att putsa mustaschen och boka in dessa datum för en batlja om vem som har den snabbaste gatbilen i regionen.

96

hjoggböle skrev:

Jo!! försök dra med så många du kan. här är en bild från första året som kanske kan locka fler att följa med. ICQ/ab

Några fler bilder från samma tillfälle.

http://imageshack.us/a/img27/6069/dsc00985jm.jpg

http://imageshack.us/a/img716/769/dsc00975w.jpg

97

Mys bilder, kan det bli bättre än så.

Das Auto Skellefteå

98

201 m vet jag inget om men race till Lycksele blir det garanterat, man lär ju vara törstig långt innan man är framme så man får stå på lite, dock lär ju ni norrbottningar vinna racet då ni förmodligen är mer törstiga än oss som kört x antal mil längre ICQ/ae

99

CustomCar skrev:

201 m vet jag inget om men race till Lycksele blir det garanterat, man lär ju vara törstig långt innan man är framme så man får stå på lite, dock lär ju ni norrbottningar vinna racet då ni förmodligen är mer törstiga än oss som kört x antal mil längre ICQ/ae

De kan du ge dej på att vi är...törstiga. ICQ/ag

Fake split -67 såld

100 Senaste redigerad av hjoggböle (2013-01-31 17:10:46)

Det blev lite ot att ta vårmönstring på eran klubbtråd så vidare info blir på tråden för träffar ICQ/ab

Das Auto Skellefteå