Det blir bra.
Jag ska om Luleå och hämta Bettan men du hänger väl på?
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Sidor Föregående 1 … 11 12 13
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det blir bra.
Jag ska om Luleå och hämta Bettan men du hänger väl på?
Ja nog kan jag följa.
woohoooo känns flååådigt å bli hämtad me fiiiina bilar.. hihi
Det där med en klubb för vw i norrbotten låter lovande jag är med om det blir något
Händer det nånting? Kalixbo som å vill!
Det är mer som en slags inofficiell klubb så det händer inte mycket annat än att vi som är från området träffas lite sommartid på bilträffar mm.
är synd att de inte kanDRA IGÅNG något riktigt... hade vart nice å kunnat köra fika nånstans nån gång i månaden även på vintern
Nu har man inte tid att fika, mellan tatueringar, målningar, barnskötande och öl så måste man ju faktiskt hinna förädla bubblan också håller på med ett lågbudget turbobygge, och framvagnen måste kapas om.. och båten ska det bytas däcksribb på i vår också.. tur man är ung och aldrig behöver sova.
hehe dedär e dåliga undanflykter förutom de me förädlingen då hehe de handlar bara om prioriteringar ;P hehe
är oxå mkt i garaget har två bubblor å få i ordning till sommar hehe... å letar tattuerare som e sugen oh well allt kan man inte få har ja hört hehe
Hej på er.
Det kanske är lite konstigt att jag postar i den här tråden men det är ju här ni är alla bodensare Ja ska till Boden å jobba en vecka och bor på hotell. Har ni nåt tips på nåt skapligt mathak som serverar riktig mat (ej pizza kebab mm) på kvällarna utan att det kostar skjortan? Typ dagens husman fast på kvällen. Man vill ju få en liten slant kvar av traktamentet
Dagarna kommer jag tillbringa efter järnvägen och leva på hårdbrö och termoskaffe
Tack på förhand.
/Erik
Förresten, har ni fått mycke snö? Kan ju bli spännande å hitta plogade skogsbilvägar till spåret
Jag livade just upp en gammal relik, världens då nordligaste folkaklubb, Icecoolers. Finns nu som grupp på facebook.
Väl mött.
Jag livade just upp en gammal relik, världens då nordligaste folkaklubb, Icecoolers. Finns nu som grupp på facebook.
Väl mött.
Vad säger du? är det på gång nu?
Såg det här inlägget :
VwSimon 2012-08-27 07:47:05
Enthusiastic
Från: Luleå
Registrerad: 2012-06-17
Det verkar som det är många som läser mitt inlägg om bubbla klubb i luelå så jag lägger in ett nytt om att boden får vara med
Fake split -67 såld
E-post PM
Rapportera Citera
Sen 2012!
Tror att ni skulle kunna fira minst 10års jubileum nu om det bara hade blivit av kanske mer.
Har som svårt att släppa tanken om att kunna ha en träff ngn gång. Sen om ALLA kan komma gör inget, sen finns det tankar (hos mig) om att väcka liv i den gamla loggan (ICECOOLERS) också
Har kvar en original T-shirt och minnena bleknar aldrig....än om t-shirten gjort det. Det var trevliga dagar, kvällar och filminspelningar samt träffar och inte minst pröva på dag i lokal på kronan där det gick att lära sig pinstripa, airbrusha och porta toppar, mm.
Den som lever får se.
Träff på ett eller annat vis vore bra, jag är alltid på iallafall
Jag gjorde ju ett litet försök för ett antal år sedan med träff på landningsbanan i Boden, det kom några pers och vi hade det trevligt även om det var riktigt oväder
Ja en träff här uppe runt boden luleå är jag med på
Skulle vara intressant. När vi började med Icecoolers så såg vi ju till att träffas på cafe soda på onsdag-kvällarna. Det var ju allmän fikaträff så man var ju inte ensamma, men desto mer att titta på och prata om när vi detaljstuderat varandras bilar ett tag.
Träffen är ju numera flyttad till Kyrkbyn på onsdagar. Bättre ställe egentligen. Vi skulle ju kunna börja med att försöka träffas där när det startar om för sässongen.
Fick flytta fram min besiktningstid för 61an. Har råkat gräva av infarten till Logen där den står Men är nog klar till fikaträffarna drar igång.
Hej!
Jag heter Roger och är ny på forumet, och som ägare till en VW T3 Caravelle. Det är en 83:a som gått som gammal polisbuss i Malmö en gång i tiden och tanken är att få den i ett orginalskick (svart & vit). Bor i Luleå och är intresserad av att komma i kontakt med VW Caravelle kunniga personer, när det gäller motorer mm.
Hej Roger och välkommen!
Jag har skruvat en del i vattenboxern och bistår dig gärna med tips och råd. Hör av dig!
/M
Sidor Föregående 1 … 11 12 13
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.