Låter skoj. Jag ska försöka komma imorgon. Vore kul att träffa fler likasinnade.
Das auto har jag lite koll på då jag kommer från kåge ursprungligen.
VW Bubbla 1303S -73 "Guldklimpen"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Låter skoj. Jag ska försöka komma imorgon. Vore kul att träffa fler likasinnade.
Das auto har jag lite koll på då jag kommer från kåge ursprungligen.
ahaa min bil kommer från kååge
Ska se om jag hinner förbi G-stad imorgon, så travel med att semestra sista veckan i värmen
Tack för i dag boys de va himmla nice
Berra din pärla va himla fin den
Tack själv. Det är alltid trevligt att träffa nya människor.
Tack så mycket, jag är ganska nöjd med den. Lite nya däck på söndag och sen småsaker eftersom kommer få mig ännu mer nöjd.
Din va jäkligt frän, synd bara att jag glömde be om att få kika in i motorrummet. Har förstått att du ska vara väldigt snyggt.
hehe de e småfixet som gört ..haha ja de e fint även om de just nu e skitigt hehe..
så här ser hon ut under locket ... å låternn,, nästa gång e de bara rycka upp locet å kolla
[video]
min projekt tråd oxå http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=27148
Låter fint. Ja det får jag göra.
Har du något tips på bra färg till kylplåtar och sånt? Har tänkt fräscha upp mitt motorrum i vinter nämligen.
Ja körde m biltemas motorlack :-) nu ville ja ha svart så de gick ju bra :-)
Jo tack själv för idag, jättetrevligt Visst ska det vara någon träff, utställning utanför Cooparenan snart?
12 sidor lång tråd om VW-klubb i Luleå-Boden området... beslutsångest, eller?
Stefan ha ha nja inte från min sida men de e dåligt med intressenter..
Jo Jan-Iver nästa lördag är de Street meet som har där ska du dit? Ja ska
Ska vi samlas ett gäng å åkte tillsammans eller ja de blir väl du jag å berra men de vore fint :-)
Yes Bettan jag tänkte åka dit så en liten samling innan är ju att föredra för att komma ungefär på samma plats där inne.
Stefan, vi har en liiiten inofficiell klubb fast ingen registrerad sak
Vilken tid drar det igång? Jag jobbar på nolia och är tillbaka i boden vid 18 så jag kommer inte kunna åka tidigare än så.
Nu kom lilla bomben! All Wheel Weekend har fått en ny samarbetspartner redan andra säsongen. LULEÅ HOCKEY går in som en del i arrangemanget och tillhandahåller försäljning av mat och dryck i foajén till Coop Norrbotten Arena! Ute på parkeringen är det träffområde för alla motorfordon med tema entusiastfordon. Öppettider blir 12.00-17.00 för själva träffen och uppträdande på scenen dagtid är redan klart! Trubadurskan, Jenny Nordlund äger scenen hela dagen lång. Möjligen får DJ Track Man Yac, Ingemar Inko Brännström styra upp det hela lite då hon har en tendens att dominera totalt med sin otroligt breda repertoar?! Ytterligare grädde på moset blir öppettider kvällstid 19.00-01.00 med flera liveuppträdanden under kvällen och fortfarande försäljning av mat och dryck innanför Coop Norrbotten Arenas entré. Scenen placeras ute i anslutning till entrén och det blir ett avgränsat område där man kommer att kunna avnjuta både musik och inhandlad dryck både dagtid och kvällstid! Kvällens band kommer presenteras inom väldigt kort tid så håll koll!!! Frågor runt allt detta ställs i första hand privat till värdarna och helst innan man offentligt spekulerar. Vi svarar gärna och vänligen på alla funderingar som rör arrangemanget. Det finns inga hemligheter, bara trevligheter!!! https://www.facebook.com/groups/3689420 … 0/?fref=ts
Vi skulle ju kunna samlas utanför Müllers bil "bara för att" liksom... och sedan köra tillsammans in på området. Tid?
kl 11?
Blir bra för mig kl 11
Vilka ska ner till Skellefteå i helgen och när åker ni?
Jag åker ned lördag morgon, tid har jag inte spikat men kom med förslag i så fall
Jag hoppas kunna åka ner redan imorgon på dagen men om det blir på lördag blir kanske halv nio bra?
Halv nio lördag morgon blir bra för mig iaf
Jag hör av mig imorgon när jag vet hur det blir.
Det blir imorgon halv nio. Vart ska vi träffas?
Vi kan väl träffas på typ Shell eller så?
Det blir bra.
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.