ÅH tackar :D
Blir S-keå då eller? för är väl närmsta om man säger så
Då kommer "hon" tbx till sina hemtrakter i såfall
Eller Pite?..
Tror inte det finns nån klubb i Piteå. Närmaste blir väl till klubben i skeå.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
ÅH tackar :D
Blir S-keå då eller? för är väl närmsta om man säger så
Då kommer "hon" tbx till sina hemtrakter i såfall
Eller Pite?..
Tror inte det finns nån klubb i Piteå. Närmaste blir väl till klubben i skeå.
Nämen heeeeej Simon har inte hört från dig på länge hehe hur gick de me bubblan? blitt nån buss eller va e de för status?
Nämen heeeeej Simon har inte hört från dig på länge hehe hur gick de me bubblan? blitt nån buss eller va e de för status?
hejsan....
det har inte blivit nån buss å bubblan såld. Vart pappa igen igår så jag har lite att göra plus att jag måste byta fasad på huset. Får se om jag går tid att fara på nån träff i sommar. Hur är det själv då?
nemen åhåå grattis va kul
hehe ja du ser livet har sina vägar hoppas du finner tid å så till nå luftkylt
jodå de rullar på hehe vill väl "grejja" till min bubblis lite så får se hur de går
nemen åhåå grattis va kul
hehe ja du ser livet har sina vägar hoppas du finner tid å så till nå luftkylt
jodå de rullar på hehe vill väl "grejja" till min bubblis lite så får se hur de går
Tackar....får se när jag får tid att börja söka något vw ....Men annars kanske vi träffas i gammelstan i sommar... Vad är det du ska göra på bubblis då?
mjaaa haha lite hyss hyss hännu men den blir lite hottad om man säger så
mjaaa haha lite hyss hyss hännu men den blir lite hottad om man säger så
Ja då får man vänta till våren å sen förvandlingen:)
Någon som har en fin bubbla till salu för max 25000kr så jag kan gå med i klubben bor i Luleå.
Är det någon som ska mot Mantorp? Jag har sökt semester för den svängen så jag hade tänkt mig om inget oförutsett inträffar.
Fredde B här på forumet är väl en som brukar åka dit. Annars är bugrun classic bättre om det är en luftkyld träff du vill på. Dessvärre verkar du ju ha bokat tidig semester redan så då sprack brc som är i augusti.
Fredde B här på forumet är väl en som brukar åka dit. Annars är bugrun classic bättre om det är en luftkyld träff du vill på. Dessvärre verkar du ju ha bokat tidig semester redan så då sprack brc som är i augusti.
Jag tror nog att jag skulle kunna hinna med båda om det går min väg. Kul hur som helst att det blir en till
jaha.. ska man idas skaka liv i dehär tråden eller är de förgäves??
ja ska då skruva klart me min Bubbelicious så snabbt som går
jaha.. ska man idas skaka liv i dehär tråden eller är de förgäves??
ja ska då skruva klart me min Bubbelicious så snabbt som går
ja blir du klar till biltemas utsällning då?
ja asså ja hoppas att de blir premiärturen,, de e de ja siktar på iaf
När är biltema tänkte kanske också ta min bubbla dit en sväng!!!!
31 maJ är de ja hört
https://pinvents.com/event/223817017809 … -meet-2014
har planerat premiäråk då efter en makeover.. hoppas ja hinner
Är det någon sorts motorträff i Kalix på torsdag 5 juni? Jag har skrivit det i almanackan men hittar inte länken eller info om den. Är lite sugen då jag inte hann Biltema i helgen
Är det någon sorts motorträff i Kalix på torsdag 5 juni? Jag har skrivit det i almanackan men hittar inte länken eller info om den. Är lite sugen då jag inte hann Biltema i helgen
Är väl det s k "Kulturnatta"http://www.kalixkulturnatta.com/#!big-meet/cu80 med nå slags cruising.
Jan-Iver skrev:Är det någon sorts motorträff i Kalix på torsdag 5 juni? Jag har skrivit det i almanackan men hittar inte länken eller info om den. Är lite sugen då jag inte hann Biltema i helgen
Är väl det s k "Kulturnatta"http://www.kalixkulturnatta.com/#!big-meet/cu80 med nå slags cruising.
Just det, jag åker dit med dotter och barnbarn Hoppas på fler luftkylda där.
Mekonomen i Boden på lördag?
Jag ska åka till Jokkmokk i helgen på motorfestival, någon som hänger på?
Jokkmokks motorfestival (PROGRAM)
Fredag
11.00-01.00 ölkåtorna öppna
13.30 samling i parken
14.00 avfärd mot Polcirkeln för fika och bilprat
18.00 raggarmiddag kåtan och lite lokal bilutställning (förmånliga priser)
20.00-01.00 live musik kåtan
Lördag
10.00-01.00 ölkåtorna är öppna
09.00-12.00 Insläpp till bilutställningen
12.00-15.00 utställning
15.30 prisutdelning
16.00-18.00 raggarmiddag i kåtan (förmånliga priser)
18.00 uppställning efter åsgatan inför crusing
19.00 crusing
20.00-01.00 live musik i kåtan
i morrn tar ja mig till Gamelstan .. någon mer?
Då jag är relativt ny i luftkylda träsket, besiktade min första bubbla igår, vet jsg inte så mycket vilka träffar och sånt ni har här.
Vad händer i gammelstan och vilken tid brukar det dra igång?
Dååå ska ja gladeliiigen berätta för dig att på onsdagar hela sommaren är de veteranbilsträff,, upp runt där vid kyrkan.. runt kl 18 å framåt brukar de komma bilar,, finns fika å köpa å nångång har de tillåmed vart trubbadur... så ingen enkomt vw träff men kul å försöka stråla samman vi me vw´s ändå..
å i samma veva kan ja ju tala om att Das auto i skellefteå har en årlig träff vilket är årets sista luftkylda träff som hålls på Skellefteå camping, brukar va i början på september.. http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=28808 . . funderar själv på å ev åka redan på fredagen men får se annars DEFFINITIVT på lördagen
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » VW-klubbar » VW klubb Luleå-Boden området på G
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.