Mums!!!// Mvh Mikael
Bra jobbat!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Grym! Passar så jäkla bra med Sprinstars på late lookers.
Tack! Ja jag tycker också det passar riktigt bra.
Snyggt!
Härligt! 
Hela sommaren gick åt till annat så den missade vi. Vilken tur då att vi har en varm och skön höst så att man kan åka nercabbat till besiktningen en krispig lördagsmorgon! Nu är den godkänd utan anmärkning men inte utan beröm. Känns fint! Roligt att få ut en gammal vagn på vägarna igen.

Kul att se den i trafik igen.
Hjulen blev ju skitbra.
Vad är det för däckstorlek?
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Det är 165/80-15 bak på 5,5or, fram är det sänkspindlar och 145/65-15 på 4or. Framfälgarna är vanliga sprintstar med fälgbanan bytt till bubbla original. Det lirar fint!
Riktigt trevlig vagn
även om jag nu när jag tittade tillbaka i tråden inte kunde låta bli att gå igång på fuchsen 
37 2015-10-05 13:25:05 Senaste redigerad av Calle_gbg (2015-10-05 13:26:01)
Riktigt trevlig vagn
även om jag nu när jag tittade tillbaka i tråden inte kunde låta bli att gå igång på fuchsen
Mmm jo jag vet... Jag har en extra framvagn att smalna av så jag får in sexorna fram. Det skulle kunna bli fint tillsammans med 7x16 bak. Eller om det går att klämma in 7x16 även fram..? Annars har jag ett par 4,5or också som skulle funka fram tillsammans med sexor bak. Roliga planer, lite tid...
Vi får väl se vad det blir. Nu vill jag sätta igång med bussen. Den ska ha fuchs, jag lovar!