1,876

Jag "jobbar". Måste ligga i när man köpt bil och allt!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

1,877

Packar inför en ny jobbarvecka i landet i väster...  ICQ/ab
Ska visst bli placerad i försvarshögkvarteret i centrala Oslo..  ICQ/ad

1,878

Läser projekt trådar och skaffar inspiration i lugnet mellan kräkkavalkaderna från lilltjejen (snart 3). Hon har redan börjat tjata om en bubbla buss. Jag tolkar det som en splitbuss. ICQ/ad

utan vw just nu... :-(

1,879

Sitter och multi-taskar (som det så fint heter på dagens svenska) genom att kolla på nyhetsmorgon, dricka kaffe och planera dagens rutt!

Har jag tur blir jag lycklig ägare till en......

Återkommer  ICQ/ad

Kan inte mycket...

1,880

Gick hem från jobbet.
Illamående magsmärtor ICQ/ac
Jag som nästan aldrig är sjuk.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

1,881

sewe66 skrev:

Gick hem från jobbet.

Låter Inge kul. Själv sitter jag och väntar på att det ska bryta ut då både fru och barn körde porslinsbussen igår.

utan vw just nu... :-(

1,882

Tobias skrev:
sewe66 skrev:

Gick hem från jobbet.

Låter Inge kul. Själv sitter jag och väntar på att det ska bryta ut då både fru och barn körde porslinsbussen igår.

Dottern var dålig i fredags, Trodde jag skulle klara mig.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

1,883

sewe66 skrev:
Tobias skrev:
sewe66 skrev:

Gick hem från jobbet.

Jag var hemma 3 dagar förra veckan pga förkylning. Första gången på 5 år.

1,884

rs68 skrev:
sewe66 skrev:
Tobias skrev:

Jag var hemma 3 dagar förra veckan pga förkylning. Första gången på 5 år.

Jag va och jobbade med 40 graders feber förra veckan. Första gången någonsin.
Fast jag åkte faktiskt hem sen ändå ICQ/ag

1,885

Sitter och planerar dagen, flertalet fordon att kolla in, besöka damen som står i en monter på en mässa, ut och gå i det fina vädret  ICQ/ag

Kan inte mycket...

1,886

Ligger och kurerar mig i soffan, blev ambulans till akuten från gymmet igår med sjuka ryggsmärtor, tog mig ut till bilen på adrenalinet sen var det stopp. ca 8 timmar på akuten blev det med diverse tillskott i blodet för att kunna röra på mig, så nu får jag byta ut pilsnern mot morfintabletter istället. Tur att det finns härliga forum som till exempel BV att fördriva tiden på! ICQ/ab

1,887

Enda tråkiga såhär dags med BV är väl bristen på uppdateringar ICQ/ag

Kan inte mycket...

1,888

NickeNyfiken skrev:

Enda tråkiga såhär dags med BV är väl bristen på uppdateringar ICQ/ag

Jo men det finns ju en del härliga projekttrådar som tål att tittas på fler än en gång! ICQ/ag

1,889

Du får en till projekttråd på torsdag Olzzon!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

1,890

Bergau skrev:

Du får en till projekttråd på torsdag Olzzon!

Bring it on! ICQ/af

1,891

..sitter i Nelaug i Norge och planerar en sväng förbi Töckfors imorgon när vi åker hem till Falun ICQ/ab

1,892

Ta skogsvägen över gränsen, där mitt i skogen på grusvägen står det plötsligt en skylt. "Kamera övervakar denna väg" står det. Norrmannen ska avskräckas från att smuggla smör!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,893

Dragit igång trådlöst nätverk hemma hos dottern.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

1,894

ta precis igen mig efter att skulle byta bromsbelägg på en kompis  moppe , jag sa det skulle ta 20 min ;

aaaa visst  ICQ/ad  ICQ/ad  ICQ/ad

först dom belägg som var på  sen 04 ,var obefintliga..... , sen ville bromskolvarna inte gå tillbaks när man pressade dom och det vara bara en sida som funkade , och sen la den andra av med  Default/yikes  ICQ/am  ICQ/am ........ vilket fick bli att köra ner den på verkstan för byte av belägg och oket !

då passade jag att lägga en tid service  för min egen moppe  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

1,895

Handlade mig en surfplatta så nu kan jag följa med på boxerwille på dagtid på jobbet ICQ/ag förstår inte varför jag väntat. Blev en samsung galaxy tab 10.1 smidgt då jag surfar på jobbets fibernät  ICQ/ag för det e bra...fördelen e att jag kan göra annat när jag kommer hem... I teorin då asså. Så nu sitter jag i soffan brevid frun och surfar  :-)

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,896

Välkommen till en osocial vardag ICQ/ad

Kan inte mycket...

1,897

NickeNyfiken skrev:

Välkommen till en osocial vardag ICQ/ad

Tjapå jobbet e det inte direkt mycket socialt på pauserna.. Dom flesta har sina smartfån klistrade mot pannan  Default/lol sitter ju inte hela pausen o surfar.. Äter ju oxå ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,898

Haha, herregud, folk är knepiga nuförtiden! ICQ/an

Sitter själv med en surfplatta hemma, väldigt lätt att kolla internet (BV), nästan lite för lätt... ICQ/ad

Kan inte mycket...

1,899

Sitter och funderar om jag har packat ner allt inför 3 veckors praktik i England.. på Martins Volkswagen!  ICQ/ag
Hoppas även på att man kan komma iväg till Volksworld show och kika runt lite.  ICQ/ad

1,900

PatrikTurri skrev:

Sitter och funderar om jag har packat ner allt inför 3 veckors praktik i England.. på Martins Volkswagen!  ICQ/ag
Hoppas även på att man kan komma iväg till Volksworld show och kika runt lite.  ICQ/ad

Hoppas du får trevligt

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.