151

Slappar efter ytterligare några timmar i garaget. Gött att man är bortskämd med att bilen står cirka 3,5m ifrån mig nu i 25c värme  ICQ/ae
Jag tycker synd om alla som mekar i ett kallt jäkla garage näst intill utan ljuse till råka på allt helvete Default/lol Samtidig beundrar jag alla de som orkar meka i kalla garage i nästan mörker  ICQ/ad
Jag tror med jag tar en liten virre nu och slår på en bra film.

152

Sitter i ett regnigt San Fransisco och planerar lite inkop av vw-delar. Aker till LA senare i veckan for att lasta in delar i en container. Skall passera CB performance pa vagen ner till La. har faktiskt redan lite mekabstinens.

153

Hans Landelius skrev:

Sitter i ett regnigt San Fransisco och planerar lite inkop av vw-delar. Aker till LA senare i veckan for att lasta in delar i en container. Skall passera CB performance pa vagen ner till La. har faktiskt redan lite mekabstinens.

oj en smula avis kanske man är  ICQ/ae .

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

154 Senaste redigerad av 25hpman (2011-02-15 19:35:28)

Hans Landelius skrev:

Just nu kan man läsa om dina bravader i nyutkomna exet av Classic Motor...

Hmmm...jag har ju en drös grejor liggandes i ett villagarage i LA, de kunde du hämtat o tagit med i containern. Det ryms i en normal bagage...lite Porsche bromstrummor o annat smått o gott. Rattar, växelspakar, emblem, us-kofångardelar m.m.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

155

Har precis sittet och set det meste av F.C. Köpenhamn mot Rosenborg... 5-0. Hvilken optakt till svampeligans 1/8 finaler.
Och sjovt nok, går det hand i hand med en del tuborg classic..... ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

156

Nu blir det inget meckande förens om 2.5veckor, sen ett uppehåll på en eller två veckor till.. Skidresa och sen massor av plugg, det sistnämnda skippar jag gärna. ICQ/ad

Bygger 1303S Gatracer med Wasserboxer

157

25hpman skrev:
Hans Landelius skrev:

Just nu kan man läsa om dina bravader i nyutkomna exet av Classic Motor...

Hmmm...jag har ju en drös grejor liggandes i ett villagarage i LA, de kunde du hämtat o tagit med i containern. Det ryms i en normal bagage...lite Porsche bromstrummor o annat smått o gott. Rattar, växelspakar, emblem, us-kofångardelar m.m.

Och när du ändå skall lasta grejer i container så köp et Westfalia tält till min buss, är du snäll finns ju hur många som helst där över (www.thesamba.com)
P-I

158

Sålde en Porsche motor inom en timme efter att annonsen lagts ut.. ICQ/ab

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

159 Senaste redigerad av Derfla (2011-02-16 21:39:18)

Längtar hem till Lidköping nu!
Har en månad kvar i Härnösand, kan inte fatta hur mycket det kan snöa, har vräkt ner hela dagen!
Garaget är säkert insnöat imorn åxå!  ICQ/ad

Fick iafl mina bakljus idag  ICQ/ag   

Drömmen om hemfärd lever fortfarande.. en vecka kvar, fem dagar till besiktning  ICQ/am

160

Derfla skrev:

fem dagar till besiktning  ICQ/am

Jag håller tummarna för dig ICQ/ab (fick själv 3st 2:or på bruksbilen i går förmiddag ICQ/ac )

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

161

25hpman skrev:

Den har jag inte sett, sorry. Det jag köpte var till en enkelhytt i brun canvas av Mr Campingbox (Greg Noble)...för $300. Jag får låta svågern korta av det så det passar DH:n. Det kan ju inte vara raketteknologi, borde vara rätt enkelt för en man med rätt symaskin. ICQ/ab
Det finns ju ett par olika tillverkare av repro kapell over there. Ska man ha top of the line i valfri färg, då får man punga ut upp till $1.700 , då tyckte jag att de $300 var som hittat. Min pickis kommer aldrig någnsin att bli orginal, så därför är mitt val av delar ganska fritt.

Ahh ett kapell för en trehunka hade jag tjackat direkt! Om du ser ngt mer till salu, får du gärna tipsa. Problemet i det fallet är väl mest att jag inte sitter så ofta framför datorn att jag ser det med ens, men tipsa kan man ändå alltid göra! ICQ/ab

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

162

Precis bytt drivknutsdamask.
Och ny fin olja i lådan.
Finfint.  ICQ/ab

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

163

Sitter på jobbet och längtar efter helg. Suck bara några timmar kvar.........

Medlem i Halmstad Luftkühlers

164

Pustar ut efter att ha postat upp vår projekttråd, nästan 90 postningar denna förmiddag - tala om musarm ICQ/ae
http://mamselle.blogg.se/images/2009/musarm_62221776.jpg

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

165

Försöker intala mej själv att åka och handla för helgen för det är ju inte så kallt idag med bara -18 grader nu. Sen blir det att börja förbereda sej för att hämta hem Porschen i helgen.. ICQ/ad

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

166

Mats W skrev:

Pustar ut efter att ha postat upp vår projekttråd, nästan 90 postningar denna förmiddag - tala om musarm ICQ/ae
http://mamselle.blogg.se/images/2009/musarm_62221776.jpg

satan mats du har postat mer idag än 462 medlemmar har gjort sen starten, av 478 möjliga   Default/lol
tur att du inte la dom i 10 postningar då hade det blivit sirap  ICQ/ag

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

167

Har hinkat i mig en balja kaffe, solen skiner, dottern (3,5 månad) är glad och sambon sover fortfarande. Livet är allt bra gött ibland! ICQ/ab

MVH
/ MrSpock

VW typ 1 - 68

168

Äter frukost, ska snart ut till en klubb medlems garage och meka med klubbens bay buss

typ1 57, 66 typ14 68
Och husvagn 65.

169

Hinkar kaffe, intalar mig själv att jag inte är förkyld och åker snart till garaget!

170

Precis installerat firefox och de blev en klar förbättring emot explorer.

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

171

Redwee220 skrev:

Precis installerat firefox och de blev en klar förbättring emot explorer.

Det kan jag verkligen tänka mig ICQ/ab allt som kommer ifrån pyttemjuk ska man akta sig för. En webläsare jag annars kan rekomendera är Google chrome.

/ Joakim

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

172

nyligen hem kommen, varit i uppsala och handlat fälgar  ICQ/ag

typ1 57, 66 typ14 68
Och husvagn 65.

173

vw raggarn skrev:

Va trevligt, ifall du inte vill ha dem så vet du vilken bil som behöver en uppsättning ICQ/ab

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

174

jh skrev:
vw raggarn skrev:

Va trevligt, ifall du inte vill ha dem så vet du vilken bil som behöver en uppsättning ICQ/ab

ja jag tror du skulle vilja ha dom med, breddade bak  ICQ/ag

typ1 57, 66 typ14 68
Och husvagn 65.

175

Dricker Mackmyra Special 01 och letar efter bitumen medans frun och ena sonen kollar på melodifestivalen

Ingen VW, letar....
Proud member of
Fahrvergnügen West Gotheborg