skiter i festivalen på dumburken , käkar semla o sköljer ner med mackmyra
och givetvis hänger här på boxerville!!
käkar semla o sköljer ner med mackmyra !
Nog för att det är gott med en riktig whiskey , men sköljer ner
Själv sitter jag som Svullo efter tårtkalas hela dan....
128 2011-02-12 22:16:43 Senaste redigerad av HenrikL (2011-02-12 22:17:04)
Har kört 40 mil landsväg i dag och fasen vilken skillnad på före det är. Man ser precis vid vilken avfart som de olika plogningsdistrkten slutar och vissa plogare verkar ha någon motvilja mot att verkligen trycka ned plogen och PLOGA. Varför lämna en decimetertjock spårig tvättbräda av is på en Europaväg?
kee skrev:25hpman skrev:Jahaja... sitter o väntar på kollegorna från Malmö. Vi har alla 4 blivit inkallade till Stormens Öga...Stockholm nästa!
Nattjobb vankas det, och därtill på en helg dessutom. Mer kosing till splitten, med andra ord.Så den här tråden är inte tillräckligt intressant att skumma igenom för att se om man fått ngn respons på det man tidigare skrivit?
Å vad f_n menar du med det?
Jo jag menar:
25hpman skrev:Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!
Staterna? Ngt firmanamn eller köpt från en privatperson?
Själv kände jag bara till den engelske annonsören:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ?id=836399Vilket alternativ är mest prisvärt? Kvalité osv...
Tja frågorna är många, men ska man punga ut med många tysingar vill man ju att det blir som man tänkt sig...
Ville mest bara höra om du hade ngn ytterligare kunskap i ämnet du vill dela med dig av?
är fortfarande sjuk, men ska väl ut och se hur det går för dom andra med klubbens buss. Flickvännen ska sy om inredningen till den.
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Jo jag menar:
kee skrev:25hpman skrev:Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!
Staterna? Ngt firmanamn eller köpt från en privatperson?
Själv kände jag bara till den engelske annonsören:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … ?id=836399Vilket alternativ är mest prisvärt? Kvalité osv...
Tja frågorna är många, men ska man punga ut med många tysingar vill man ju att det blir som man tänkt sig...
Ville mest bara höra om du hade ngn ytterligare kunskap i ämnet du vill dela med dig av?
Den har jag inte sett, sorry. Det jag köpte var till en enkelhytt i brun canvas av Mr Campingbox (Greg Noble)...för $300. Jag får låta svågern korta av det så det passar DH:n. Det kan ju inte vara raketteknologi, borde vara rätt enkelt för en man med rätt symaskin. 
Det finns ju ett par olika tillverkare av repro kapell over there. Ska man ha top of the line i valfri färg, då får man punga ut upp till $1.700 , då tyckte jag att de $300 var som hittat. Min pickis kommer aldrig någnsin att bli orginal, så därför är mitt val av delar ganska fritt.
jag väntar på bärgning utanför Mariestad... skit!!!
Dammsuger och torkar golv.... Roligare har man haft på en söndag... 
Precis hemkommen efter många mil i bubblan i det härliga förvårsvädret.
Har vart magsjuk sedan onsdagseftermiddagen
Har bestämt mig för att inte köpa en vattenskadad bil igen som man bryr sig om.

Har precis gjort min första bil i Trabant Selecta!
jag väntar på bärgning utanför Mariestad... skit!!!
Ojdå! Vad har hänt?
Slöar frmför datorn samtidigt som den minsta i familjen sitter framför tv med en hink i famnen,
Magsjuka är det värsta jag vet
Termometern ute visade 05:00 -34.
Usch vad less jag är på kylan.
Som ni ser är det inte på topp just nu!
Ja e också less på kylan, -29. Och jag som har en del grejjer att göra på westyn som står ute.....tror ja passar i dag 
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Ska ragga lite skjuts och åka och köpa sliprullar så jag kan porta klart topparna till 1600an.
Nästan en hel minusgrad här.
Usch... 
Kom precis tillbaka från lunchen, pizzabufé. Förhoppningsvis hamnar man i ett härligt matkoma och vaknar upp lagom vid 17:00 igen 
Just firat en på jobbet som fyllde 50år. Skottkärra full med öl och en dvd...
Festen fortsätter hemma hos han eft jobbet 
bra gåva då kan man ju hjälpa till att dricka upp den med 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Hemma igen från Stockholm. Det skilde -8,5 grader mellan Rönninge o Södertälje natten som gick...fy fan. -20 o ute o hacka is i en tågtunnel i Rönninge kl 03.00 på natten, det är livet det!
Hemma igen från Stockholm. Det skilde -8,5 grader mellan Rönninge o Södertälje natten som gick...fy fan. -20 o ute o hacka is i en tågtunnel i Rönninge kl 03.00 på natten, det är livet det!
Tur att det finns RIKTIGA män även söderut 
Ge dig nu Thomas.. Vi har -29 och gnäller inte för det.
Det är ju bara att klä sig.
Tar mig helt enkelt en whiskypinne - fast det bara är måndag!
Jag gnäller inte, jag skrev ju att det var livet!