vad är det tanken att du skulle gjort?? dvs vad e ditt jobb??
TSM = Tillsyningsman = En sån håller koll på säkerheten vid ett järnvägsarbete. Denna gången en grävmaskin o en lastare som dikar vid/på spåret i Kaisapakte mellan Abisko o Torneträsk.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 42 43 44 45 46 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
vad är det tanken att du skulle gjort?? dvs vad e ditt jobb??
TSM = Tillsyningsman = En sån håller koll på säkerheten vid ett järnvägsarbete. Denna gången en grävmaskin o en lastare som dikar vid/på spåret i Kaisapakte mellan Abisko o Torneträsk.
Letar i lådor efter saknade Polaroidbilder från 1972 på 1949 bagge...
Du måste stoppe nu... tåler inte mer... 
michaelth skrev:vad är det tanken att du skulle gjort?? dvs vad e ditt jobb??
Ja det vill man ju inte slarva med..!! viktigt med säkerheten .. e skyddsombud på jobbet så jag brukar "gnälla" på kollegorna.. fast det bara e för deras egen skull... 

Bullmans fel att jag börjat med mopeder igen... Lackar lite Martini-tema på ena plåt-Vespan nu 
Hittade denna i en lada för en timme sen 
Ska du köpa?
Jag kan ha fel,men denna buggie tyckte jag att jag såg ikväll på ett lastbilsflak vid Trostakorset,fem km öster Arlanda.
kom precis hem från skolan ,
eller rättare sakt har hört olika när vi börjar
, så jag åkte ner och kollade läget ,men börjar imon .
men roligaste var ju när 30 pers 3or sprang imot en stakas 1a runt hela skolgården

men roligaste var ju när 30 pers 3or sprang imot en stakas 1a runt hela skolgården
vem var det roligt för.. den som mobbas gillar sällan det..!! 
Ska du köpa?
Vi får se, jag har lite för många bilar nu men funkar den och den inte är så dyr kan man låna motorn och så och fixa till den till sommaren
Jag kan ha fel,men denna buggie tyckte jag att jag såg ikväll på ett lastbilsflak vid Trostakorset,fem km öster Arlanda.
Fel Fel Fel fotade den vid nio tiden 20 mil där ifrån 
jo men det är nollning som pågår dom första dagarna och vare sig vill eller inte blir men man blir nollad endå !!
mest ballonger och tusch pennor men det kan vara ngt annat också 
Håller med där! 
Hemma igen från Abisko...
Har just ätit upp det som var kvar av dotterns lördagsgodis
Blir ju bara gammalt annars. 
Vill ni se bilder från Lappland? 
Brotscha spindel för hand gör ont...och så är det drygt 
Vill ni se bilder från Lappland?
JA 
Ok, släng upp ett par sköna jobb bilder eller landskapsbilder 
Har precis slängt iväg ett skambud på en pryl på Blocket. Ska bli spännande att se vad svaret blir - och om det över huvud taget kommer något svar.
Har just ätit upp det som var kvar av dotterns lördagsgodis
![]()
Blir ju bara gammalt annars.
Ibland får man ju offra sig.... 
ska precis börja svetsa framvagn
väntar på virkes leverans av en polare så man kan göra en skilje vägg i vedboden
Har precis betalat ngt spännande ifrån Over there .
Samma här, bara frakten gick på $212.... 
Sidor Föregående 1 … 42 43 44 45 46 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.