En kompis och jag byggde ihop denna bisarr-Vespa i helgen. Nu planerar jag utseende, reg.nr med länsbokstav och hur man lättast fixar lyse. Kommer bli ascoolt 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

En kompis och jag byggde ihop denna bisarr-Vespa i helgen. Nu planerar jag utseende, reg.nr med länsbokstav och hur man lättast fixar lyse. Kommer bli ascoolt 
Har tagit ut växellådan ur pickupen. Gick förvånansvärt smidigt, bara en bult som bråkade. 
Justerat ventiler, kollat tändning och rensat 2ans stift som hade gett upp
nu går den bra igen 
Sitter å väntar på att kakorna ska bli klara nån gång.. 
sitter och slö surfar.. borde göra nytta.. slö tisdag.. jobbat för mycket ..men får åtminnstone lite betalt.. 
Har ätit chocklad så nu mår man illa.... 
Letar torkarmotor.
Har ätit chocklad så nu mår man illa....
Är det den veckan i månaden? 
Roadkill skrev:Har ätit chocklad så nu mår man illa....
Är det den veckan i månaden?

Göttar mig åt att vi framgångsrikt provkörde den "riktiga" kaffemaskinen i Cafébussen idag! Tack Anders & Mattias! 
Nu ska jag köra o bevaka mina intressen. 
Bytt olja i Kübeln och skruvat fast en bakskärm. 
Bytt olja i Kübeln och skruvat fast en bakskärm.
Men det var ju förra vecka du gjorde det!! 
Man får suga på insatserna... 
sitter och funderar på hur jag ska få ut min indre bussning i kulbultsframvagnen 2,5cm... den verkar sitta för långt in!
Nu är jag tillbaka. Bilen står kvar, ägarns bror lovade att hålla nyfikna borta. 
var det den bussen, som du hade set etter i laaaang tid? vart grässet aldrig var klippt och så?
Nu är jag tillbaka. Bilen står kvar, ägarns bror lovade att hålla nyfikna borta.
Mmm mmm mmm.
Vi ses snart. 
var det den bussen, som du hade set etter i laaaang tid? vart grässet aldrig var klippt och så?
Nej, det var inte den. Den hade jag glömt bort rent. Har faktiskt fått ett tips om en lyxis också som jag glömt kolla. Ju fler rutor ju mer "jasså" är det. 
ja du gillar ju inte växthus har man förstått
hamsedk skrev:var det den bussen, som du hade set etter i laaaang tid? vart grässet aldrig var klippt och så?
Nej, det var inte den. Den hade jag glömt bort rent. Har faktiskt fått ett tips om en lyxis också som jag glömt kolla. Ju fler rutor ju mer "jasså" är det.
jag tar gärna med på en liten trip, bara for och se skitet..
Det förstår jag, du som är så nyfiken (nyskerrig?) 
Jag vill också följa med
Men det kunde du nog gissa 
Jädra plåsterlappar!
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.