Packar väskan, för idag bär det av neröver mot Holland och M.I.V.W!
Det kommer bli sanslöst!
Skönt att komma ifrån kaoset på Classic car week också...
lackar 911 
Varit på GK:s i Ullared..... Såg bla en -66 -67 camper med California skyltar...
Pizza
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
Surar över vädret! Jobbat hela veckan, och när man väl kommer hem på fredag ska det regna! Jag som just fått fart på min senaste plåt-Vespa. Boogroof!
Dricker grogg och käkar chips.
Lite uppvärmning inför Südostträffen imorron. 
Har precis kommit ind i sommerstugan etter 1,5 t med plukning av "dräbersniglar" hetter dom så? ungefär 3-4 kg, skulle 2liter vatten till och slå dom ihjel.. 
mördarsniglar, tur man slipper sådana 
Lördags-sniglar heter dom 
e en plåga på vår andra fastighet kunde jag med lätthet plocka 3-500 /kväll.. sen ner i en stor hink med salt... en hjävla sörja blir det då.. men dom rensade vårt trädgårdsland annars.. nu bor vi 500m bort och här har vi hitintills inga
förklara det...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Jag tror inte ens nabon 40 m borta har någon... Jag ordnade gräsmattan for ett par dagar sen, men snoren/rebet som du träkker i for at starta maskinen knäkkede, och hade inte tid och fixa den med det samma, så mattan precis runt om huset är höööögt, har det som mistanke at det är derfor der är så jäkligt många.. 
Skönt att man bor i Norrland.... 
SÅ hade jag väret i skogen och inte i trådgården... 
Skönt att man bor i Norrland....
Dom finns även i norrland...tyvärr
DOm finns vist överallt... Dom var i Sverige förän dom var i Danmark, och mystisk nok var det första ställen som dom var i Danmark på bornholm????? 
Finns ju ett elektriskt mödarsnigel vapen att köpa, morsan fick en sådan i present.
Deras trädgård är/var infekterad av dessa sniglar.
Det första jag gjorde var att sätta den mot låret på syrran och testa strömmen.
Jäklar vad hon ryckte till, ha ha ha 
(väldigt mild ström ska tilläggas, så hon tog ingen skada)
Finns ju ett elektriskt mödarsnigel vapen att köpa, morsan fick en sådan i present.
Deras trädgård är/var infekterad av dessa sniglar.Det första jag gjorde var att sätta den mot låret på syrran och testa strömmen.
Jäklar vad hon ryckte till, ha ha ha
(väldigt mild ström ska tilläggas, så hon tog ingen skada)
Finns oxå ett annat effektivt medel, snigelfritt tror jag det heter.sniglarna äter av pulvret och får en en mättnadskänsla som gör att dom svälter ihjäl 
Jag stolar bara inte på sådanne gadgets.. salt, vatten annars gillar dom öl, man graver ett hul i haven, och stiller ett glas öl, dom gillar det, faller i och druknar.. liksom os andra en helt alm. helg... 
Men lite spild av öl, medmindre det också verkar med light... 
man kan också sprede vitlök runnt i trådgaården, så forsvinnar dom, men slår dom tyvärr inte ihjäl...
De där med att lägga sig i tid har väl vi ungdomar fått lite om bakfoten? Sitter och glor på full frys med Stefan och Krister...
Om några timmar så väntar en heldag i garaget! 
Polarn har bemött snigelproblemet på det mest humana sättet, han har byggt ett snigelstaket runt sina odlingar. Två parallella trådar som går längs ett på högkant ställ staket, ett niovoltsbatteri och en kondensator i ändarna och sniglarna vänder på stubinen. Tydligen lite jobb med underhåll av staketet, men han har nog en vidareutveckling på g. I övrigt har jag hört att nematoder skulle funka väldigt effektivt också. Själv har jag mest problem med rådjur här hemma.
Jag har en automower och den håller dom borta varför vet jag ej.
Har oxo rådjur men vet inte om jag tycker dom är en plåga, dom får gärna kalajsa här om dom inte lämnar fästingarna här 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
annars gillar dom öl, man graver ett hul i haven, och stiller ett glas öl, dom gillar det, faller i och druknar.. liksom os andra en helt alm. helg...
Vi ska undvika att ha ölfyllda hål i närheten nästa gång vi ses Lars. 
titter på live webb från gardemoen för att se hur det går för våra vw vänner