951

Packar väskan, för idag bär det av neröver mot Holland och M.I.V.W!  ICQ/ag  ICQ/ag  Det kommer bli sanslöst!
Skönt att komma ifrån kaoset på Classic car week också...

952

lackar 911 ICQ/ae

953

Varit på GK:s i Ullared..... Såg bla en -66 -67 camper med California skyltar...

954

Pizza

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

955

Surar över vädret! Jobbat hela veckan, och när man väl kommer hem på fredag ska det regna! Jag som just fått fart på min senaste plåt-Vespa. Boogroof!

956

Dricker grogg och käkar chips.

Lite uppvärmning inför Südostträffen imorron.  ICQ/ab

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

957

Har precis kommit ind i sommerstugan etter 1,5 t med plukning av "dräbersniglar" hetter dom så? ungefär 3-4 kg, skulle 2liter vatten till och slå dom ihjel.. ICQ/am

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

958

mördarsniglar, tur man slipper sådana ICQ/ab

959

Lördags-sniglar heter dom  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

960

e en plåga på vår andra fastighet kunde jag med lätthet plocka 3-500 /kväll.. sen ner i en stor hink med salt... en hjävla sörja blir det då.. men dom rensade vårt trädgårdsland annars.. nu bor vi 500m bort och här har vi hitintills inga ICQ/ad  förklara det...

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

961

Jag tror inte ens nabon 40 m borta har någon...  Jag ordnade gräsmattan for ett par dagar sen, men snoren/rebet som du träkker i for at starta maskinen knäkkede, och hade inte tid och fixa den med det samma, så mattan precis runt om huset är höööögt, har det som mistanke at det är derfor der är så jäkligt många.. ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

962

Skönt att man bor i Norrland.... ICQ/ad

You´ll never know...

963

SÅ hade jag väret i skogen och inte i trådgården... ICQ/af

964

m.helsing skrev:

Skönt att man bor i Norrland.... ICQ/ad

Dom finns även i norrland...tyvärr

965

DOm finns vist överallt... Dom var i Sverige förän dom var i Danmark, och mystisk nok var det första ställen som dom var i Danmark på bornholm????? ICQ/an

966

Finns ju ett elektriskt mödarsnigel vapen att köpa, morsan fick en sådan i present.
Deras trädgård är/var infekterad av dessa sniglar.

Det första jag gjorde var att sätta den mot låret på syrran och testa strömmen.
Jäklar vad hon ryckte till, ha ha ha ICQ/ab
(väldigt mild ström ska tilläggas, så hon tog ingen skada)

Medlem i Halmstad Luftkühlers

967

VwGoran skrev:

Finns ju ett elektriskt mödarsnigel vapen att köpa, morsan fick en sådan i present.
Deras trädgård är/var infekterad av dessa sniglar.

Det första jag gjorde var att sätta den mot låret på syrran och testa strömmen.
Jäklar vad hon ryckte till, ha ha ha ICQ/ab
(väldigt mild ström ska tilläggas, så hon tog ingen skada)

Finns oxå ett annat effektivt medel, snigelfritt tror jag det heter.sniglarna äter av pulvret och får en en mättnadskänsla som gör att dom svälter ihjäl  ICQ/ag

968

Jag stolar bara inte på sådanne gadgets.. salt, vatten annars gillar dom öl, man graver ett hul i haven, och stiller ett glas öl, dom gillar det, faller i och druknar.. liksom os andra en helt alm. helg... ICQ/af

969

Men lite spild av öl, medmindre det också verkar med light... Default/lol

970

man kan också sprede vitlök runnt i trådgaården, så forsvinnar dom, men slår dom tyvärr inte ihjäl...

971

De där med att lägga sig i tid har väl vi ungdomar fått lite om bakfoten? Sitter och glor på full frys med Stefan och Krister...  ICQ/ag
Om några timmar så väntar en heldag i garaget!  ICQ/ab

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

972

Polarn har bemött snigelproblemet på det mest humana sättet, han har byggt ett snigelstaket runt sina odlingar. Två parallella trådar som går längs ett på högkant ställ staket, ett niovoltsbatteri och en kondensator i ändarna och sniglarna vänder på stubinen. Tydligen lite jobb med underhåll av staketet, men han har nog en vidareutveckling på g. I övrigt har jag hört att nematoder skulle funka väldigt effektivt också. Själv har jag mest problem med rådjur här hemma.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

973

Jag har en automower och den håller dom borta varför vet jag ej.
Har oxo rådjur men vet inte om jag tycker dom är en plåga, dom får gärna kalajsa här om dom inte lämnar fästingarna här Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

974

hamsedk skrev:

annars gillar dom öl, man graver ett hul i haven, och stiller ett glas öl, dom gillar det, faller i och druknar.. liksom os andra en helt alm. helg... ICQ/af

Vi ska undvika att ha ölfyllda hål i närheten nästa gång vi ses Lars. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

975

titter på live webb från gardemoen för att se hur det går för våra vw vänner  ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,