51 Senaste redigerad av GB (2011-02-05 15:42:58)

funderar hur man ska fly melodifestivalen ikväll...garage eller musik?  Default/hmm

52

GB skrev:

funderar hur man ska fly melodifestivalen ikväll...garage eller musik?  Default/hmm

Verkar vara ett lätt beslut  ICQ/af

53

Sänke skrev:
GB skrev:

ja musik i falun  ICQ/ad

54

Bankat ihop en egen tröskel på bubblan idag, svetsrök och slipdamm har tjocknat igen hela halsen, men det blir bra!.. eller bra å bra, det blir!  ICQ/ad

55

Hjälpt dottern och hämtat möbler i eksjö , burit dessa 3 våningar så nu har jag ONT.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

56

Olzzon skrev:

Kom precis hem från Veteranmarknaden på Gävle travet, mina sämst spenderade 60:- på länge, bara moppedelar, rappel och nytillverkade raggartröjor..

var många år sen man fyndade på en vintermarknad. tyvärr börjar det smitta sommarmarknaderna också.  ICQ/ac
lägger krutet på att intervjua gamla gubbar istället. dom tipsen ger mer.  ICQ/ab

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

57

GB skrev:
Sänke skrev:
GB skrev:

ja musik i falun  ICQ/ad

jaha det blev att torka upp kräk och lyssna på det på tv istället för Banditfest i Falun.. ICQ/am

58

Har haft sångrep med bandet ( www.cavanaugh.se ) och sedan god mat i gott sällskap med några glas rött därtill!

"Daddy Cool"

59

Sitter och hör hur vinden sliter i huset och i träden på tomten. I natt har SMHI lovat stormbyar här på VWästkusten Default/hmm . Om ett par timmar ska det braka loss på allvar. Hoppas vi inte får strömavbrott också ICQ/an ...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

60

sitter och kollar på bullrun på tv4a sport och tycker att bussen är fin  ICQ/ab  ICQ/ab

61

Hmmm...taket på lekstugan flög iväg inatt. Synd, för det var en pop-top till en bay camper...  ICQ/an

Har mycket NOS-delar. Söker du nåt? Fråga på, men ha gärna reservdelsnumret redo...

Westfalia for ever. Jag är en Westfalia Anhänger.

62

Sitter och taggar med lite Skid Row inför morgondagen som ska tillbringas i garaget, ur med motor och växellåda och i med den nya! Äntligen kan man börja meka ICQ/ag

63

Funderar varför det finns så många Kitcars men aldrig någon som är färdigbyggd.

64

Michos Miche skrev:

Funderar varför det finns så många Kitcars men aldrig någon som är färdigbyggd.

Den tanken har jag med brottats med.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

65

Irriterar mig på folk av utländsk börd.
När dom kommer för att titta på en bil, kommer överens om pris och dom sen far iväg för att hämta pengar.
Då är det öppet för nya prisförhandlingar när dom väl återkommer.
Gissa om dom lämnade utan bil.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

66

Har äntligen fått in ett bilprojekt i garaget igen. Tyvärr inte luftkylt, men det kommer snart.

67

har nyss sett den största bubbelhead gubben jag sett iaf..
http://i53.tinypic.com/28bciz7.jpg

68

belsebug skrev:

VW gubben va ju också rätt stor  ICQ/ad   Default/lol

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

69

buscollector skrev:
belsebug skrev:

ha ha! Default/smile

70

belsebug skrev:
buscollector skrev:
belsebug skrev:

ha ha! Default/smile

B-head gubben va ju riktigt häftig, en sån vill jag också ha ,den i metall alltså  ICQ/ab

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

71

Skägget är ganska imponerande åxå !!

You´ll never know...

72

ja den är i metall 3mm borstad plåt

73

m.helsing skrev:

Skägget är ganska imponerande åxå !!

tack  ICQ/ab

74

Har varit på Stora lotteriet med bruksbilen idag. Tre 2:or på otillräckliga bromsar...jiiipiiieee!

Har mycket NOS-delar. Söker du nåt? Fråga på, men ha gärna reservdelsnumret redo...

Westfalia for ever. Jag är en Westfalia Anhänger.

75

Semlor och latte.
Jag har det hemskt svårt just nu.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|