476

Grattis på dig, gamling ICQ/ag !

Har du hört talas om 40-årskris, Lars? Jag har sett det överallt bland mina vänner; man köper MC, separerar sig, börjar färga sitt hår, eller som i mitt fall köper en gammal 50-talsjänkare ICQ/ad . Jag tror män får sin 'kris' runt 40, medan kvinnorna börjar bli lite hispiga redan runt 30 ICQ/ad

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

477

grattis själv har jag 1,5år kvar att hitta någon ångest Default/lol

har just sett att det saknas en condensator i en byggsats, kul när man sitter och löder ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

478

Det bästa med denna sidan är att trotts att man är lite halvgammal, så är här en massa folk som är ännu äldre. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

479

Jag vet sgu inte når min krise startede, jag har köpt massor av gammalt skit, har haft mc  o.s.v ICQ/ae

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

480

Mats W skrev:

Har du hört talas om 40-årskris, Lars? Jag har sett det överallt bland mina vänner; man köper MC, separerar sig, börjar färga sitt hår, eller som i mitt fall köper en gammal 50-talsjänkare ICQ/ad . Jag tror män får sin 'kris' runt 40, medan kvinnorna börjar bli lite hispiga redan runt 30 ICQ/ad

Thanx! Default/smile 40 årskris?? Nej fan, det här känns fiiint! Tjackade hoj när jag var 37, separerade när jag var 36, blekte slingor när jag var 33... Köpte "gammelbil" redan när jag var 15! Jag har kört lite i omvänd ordning! ;-) Lars är min storebror på tal om frågetecknet! Default/smile

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

481

Sitter och stirrar in i en röd avskiljningsvägg på kontoret och väntar på att klockan ska slå 19 så att man kan gå hem  ICQ/an

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

482

Hollywood Vampire skrev:
Mats W skrev:

Thanx! Default/smile 40 årskris?? Nej fan, det här känns fiiint! Tjackade hoj när jag var 37, separerade när jag var 36, blekte slingor när jag var 33... Köpte "gammelbil" redan när jag var 15! Jag har kört lite i omvänd ordning! ;-) Lars är min storebror på tal om frågetecknet! Default/smile

Kanske det var myntet på jag, jag hedder också lars

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

483

Jaha då var man hemma efter dagens bravader. men bilder kommer i en annan tråd

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

484

Har precis plockat tre fästingar på katten.

Våren är här.  ICQ/an

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

485

åker tåååååg.. ICQ/ac

486

Lunch och svår ångest om man ska ringa på en bil som är aldeles för fin.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

487

sewe66 skrev:

om det är en vw så RING!!

själv sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem så vi kan åka ut till garaget.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

488

Har precis avverkat den sponsrade torsdagsbullen och sitter nu av sista kvarten på jobbtiden, sen är det en timmes bilfärd innan man kommer hem, sen ska det vikas och läggas in tvätt, köra tanten till något ljusparty där det ska nöjesshoppas en massa onödigt krafs och sen kan jag ta mig till garaget. Suck, det är långt kvar ICQ/ac

489

Pustar ut efter däckbyte på släpkärrorna...bara två bilar kvar att byta på...

490

sewe66 skrev:

Skönt den var såld Default/hmm

491

sitter och dricker te mot onda halsen  ICQ/ac

känslan är skön när det bränns till på det onda stället med varma te'et  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

492

Njuter av livet, big time, men saknar min buss... Lever i exil i södra Frankrike den här våren och jobbar på distans. Men nu har jag jobbat färdigt för den här veckan ICQ/ab

Extrem värmeböja, just nu 28° och sol och... ja, det är ett glas rosévin jag har i handen. Man får ta seden dit man kommer!

Önskar alla vw-entusiaster en trevwlig helg!

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

493

Tar en pilsner i väntan på polare så vi kan dra in till stan och käka lite på Harrys.

494

Förbereder en 3-rätters middag till tjejen eftersom hon idag fick fast anställning efter 3 veckor på jobbet. Det ska firas!!! Snart öppnar vi en flaska Moet, bara hon kan komma hem.
Börjar bli törstig nu ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

495

Hon är kanske ute med chefen?  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

496

Chefen är en kvinna, but hey why not ICQ/ab

497

Mums!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

498

Mmmmmmmmoet!!!!

Fasen vad gott det var. 1fl avverkad, dax för nästa

499

nu tar jag mig en liten sov öl efter att ha rattat ett par moderna framkrafsare en 850t5r och en v70 2.5t.  Åker hellre Notchen jag! ICQ/af

500

Längtar till helgen...

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!