451

j:son skrev:
jh skrev:

Gör mig redo för premiären av allsvenskan: DIF-AIK derby!

Premiär?
Har för mig att det redan spelats lite här nere. ICQ/ad

Visst idag var det allsvenskan premiär ICQ/ag

Förövrigt var det GRYMT bra tryck!!!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/12831829/461/normal/f9968ac7bf174/Bild+29.jpg

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

452

Ser dock inget av dom lagen i tabelltoppen. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

453

Tittar på "Alla älskar Raymond" på tv8..  ICQ/ad

454

Ser dock inget av dom lagen i tabelltoppen. ICQ/ad

haha nä det är ju i och för sig sant ICQ/ab Men en stabil 9:e plats är det!

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

455

ma-rkus skrev:

Firar att baggen har 48 år på nacken och gick igenom med blankt papper!=D

Ja det är klart att den gjorde, det är väl ingen fransk bil? ICQ/ab

456

Blä, sitter i en husvagn och väntar på ett uppskjutet jobb. Inget hetsmek för mig ICQ/ac

Graffitibussen: Fejkad 13-fönsters lyxbuss med luftfjädring - http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=727

457

Mekar pistmaskin  Default/hmm

458

Äter bruna böner o falukorv ICQ/ag

459

Läser en massa skit om Saab på di.se...

Alte Liebe rostet nicht!

460

Grillar pizza.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

461

Grillar pizza.

ICQ/an ???

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

462

Pizza är en rund brödbit med ost och tomatsås på.
Sen i mitt fall är den vidare försedd med kebabkött och grönsaker.
Sen med massa vitlök på.

Ungefär såhär. Kommer nog till Danmark med snart. ICQ/ad
http://enmammasliv.webblogg.se/images/2010/matlaadan_kebabpizza_81903355.jpg

463

Michos Miche skrev:
ma-rkus skrev:

Firar att baggen har 48 år på nacken och gick igenom med blankt papper!=D

Ja det är klart att den gjorde, det är väl ingen fransk bil? ICQ/ab

Haha ICQ/ag  så sant som det är sagt!

464

Fan nu blev man ju sugen på pizza ... helvete ICQ/ad

465 Senaste redigerad av hamsedk (2011-04-05 16:49:29)

Sen med massa vitlök på.

http://enmammasliv.webblogg.se/images/2 … 903355.jpg

Haha. Men i Danmark "grillar man dom inte, dom blivar bagt i en ovn. Man grillar böffer och korv på en grill om sommaren ICQ/ae

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

466

hamsedk skrev:

Sen med massa vitlök på.

http://enmammasliv.webblogg.se/images/2 … 903355.jpg

Haha. Men i Danmark "grillar man dom inte, dom blivar bagt i en ovn. Man grillar böffer och korv på en grill om sommaren ICQ/ae

Att säga att man "grillar" pizza är bara ett utslag av j:sons något speciella humor, Lars Default/lol Även vi svenskar bakar pizza i ugn ICQ/ad

Själv sitter jag inomhus medan sönerna är ute och sprutlackerar bil i garaget. Vi har endast två masker så jag kan inte vara med - skönt på sätt och vis att grabbarna är självgående ICQ/af !

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

467

Njaaa.. Humor är det ikke.
Brukar inte äta upp hela pizzan om jag köper den sent på kvällen.
Så blir det lite lunch till dagen efter och då grillas den gärna.
Tänk själv, vad är det värsta med en eftervärmd pizza? Att den blir som en degklump.
Inte om man grillar den. Högsta värmen i några minuter så blir den perfekt. Torr och lätt krispig botten och perfekt värme på osten.
Eventuella grönsaker och sås ovanpå behåller med sin ursprungliga form.

Testa.

Sen grillar jag året om Lars. ICQ/ad

468

Det får jag pröva, men ettersom jag vägar gott över 0,1 tons, så är det ytters själdent att jag inte ätar upp min pizza Default/lol

469

Njaaa.. Humor är det ikke.
Brukar inte äta upp hela pizzan om jag köper den sent på kvällen.
Så blir det lite lunch till dagen efter och då grillas den gärna.
Tänk själv, vad är det värsta med en eftervärmd pizza? Att den blir som en degklump.
Inte om man grillar den. Högsta värmen i några minuter så blir den perfekt. Torr och lätt krispig botten och perfekt värme på osten.
Eventuella grönsaker och sås ovanpå behåller med sin ursprungliga form.

Testa.

Sen grillar jag året om Lars. ICQ/ad

Annars är kall pizza till frukost väldigt gott ICQ/ae

470

Sitter och funderar på att lägga ut hojen på Blocket........har ju redan slängt ut bussarna där så.....äh,får vänta å se hur det går med dem först.. ICQ/ab  ICQ/ab

Typ1-66   Typ1-69

471

Plågar mig själv med Digestive, Brie och ett glas rött.
Hua...  Default/hmm

472

Stackars dig J:son ICQ/ab

Själv sitter man och sippar en Carlsberg   ICQ/ad

Medlem i Halmstad Luftkühlers

473

Smakar på det här att fylla 40 år! Inte illa faktiskt! Default/smile

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

474

grattis, hur mycket värre end 30 är det.? Det är ju nästa gangen jag fyllar runt. (heldigvis först om 9 år) men jag hade det skidt med dom 30 ICQ/an

475

Har precis skåret en halv Hereford oxflié ut till böffer. 5,3 kilo for en halv, det är sgu mer end en hel vanlig väger ICQ/ag