351

vw raggarn skrev:

tittar på så ska det låta

så ska det låta !  ICQ/ag   Default/lol 

och jag sitter på internet och surfar runt, dax att sova snart  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

352

kimboow skrev:
vw raggarn skrev:

Eller;Så man kan gråta  ICQ/ag

353

Patrik B. skrev:
kimboow skrev:
vw raggarn skrev:

Eller;Så man kan gråta  ICQ/ag

ICQ/ag  ICQ/ag

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

354

Kom precis in efter att tagit en premiärtur med bubblan! ICQ/ab I ett soligt Lerum

355

kom hem från garaget sätter på live vebb drag fr usa,vw gatbilar på strippen ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

356

Dricker Whiskey...efter flera timmars mekande, draget och elen fixat ICQ/ae !

357

folkamannen skrev:

Dricker Whiskey...efter flera timmars mekande, draget och elen fixat ICQ/ae !

I varje fall en som gör nåt vettigt här. ICQ/ag

358

Sitter och ritar på huset som vi tar över i maj.......

Kvällens agenda....

359

12 årig glenfiddich i soffan efter en mycket trevlig vwcruise dag! I det fina vädret!

360

Precis kommit hem ifrån job, har värt der sedan 7.30, och så är der fest hos naboen, och jag skal på job 14 timmar imorgon ICQ/am

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

361

Sitter och retar mej på folket som bor på bottenvåningen på vandrarhemmet. De har spelat musik sen 4.00 i morse... ICQ/am
Nu kan man ju gå ner o skrika o svära, men då det delvis är en flyktingförläggning med 7 st stora negrer som bara snackar "hollaballa" o kan säga bara typ wellcome och yes på engelska, ser jag det föga intressant att mucka med dem...så det får väl passera. O jag retar mej i lugn o ro.  ICQ/ac

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

362

värmer obóy till mintuun som ska med till sm-finalen i bandy studenternas i uppsala..
Default/smile

363

25hpman skrev:

Sitter och retar mej på folket som bor på bottenvåningen på vandrarhemmet. De har spelat musik sen 4.00 i morse... ICQ/am
Nu kan man ju gå ner o skrika o svära, men då det delvis är en flyktingförläggning med 7 st stora negrer som bara snackar "hollaballa" o kan säga bara typ wellcome och yes på engelska, ser jag det föga intressant att mucka med dem...så det får väl passera. O jag retar mej i lugn o ro.  ICQ/ac

Tur inte jag var med.
Jag brukar inte alltid va lite "delikat" som du.  ICQ/am

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

364

Har precis sett klart en documentär om Chernobyl från -06!
Riktigt sevärd och man börjar förstå vad som kan hända i japan.
http://www.youtube.com/watch?v=yiCXb1Nh … ed#at=5557

10w buss -57a
Pickup från -67

365

kollar på nascar mmmmmmmmmmmmm ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

366

Just sett luleå knipa semi-plats och samtidigt sätta åt jyrgården.. LULEÅ-ÅH!!!!

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

367

Ika skrev:

Just sett luleå knipa semi-plats och samtidigt sätta åt jyrgården.. LULEÅ-ÅH!!!!

http://pevvsan.blogg.se/images/2010/cry_123007329.gif

Vi som var så nära!!!

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

368

pustar ut efter att ha lagt klinkers golv i fruns egna arbetsrum.. nu ligger jag på ennu mer topp ICQ/af  alltid roligt när man vill handla grejer..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

369

Är på föräldrabesök hos min dotter på högstadiet...

Just nu är det rast ICQ/ag !

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

370

Är kommit hem etter 7,5 timmar på glatföre/halkföre???? på firmaets räkning. bakhjuls utskridningar ned av bakke med lastbil är kul ICQ/ag

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

371

Inne för kvällen efter ett fantastiskt roligt jobb med att byta koppling på en 440.
Dessa fantastiska kvalitetsbilar.  ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

372

Dricker en välförtjänt tisdagsöl efter mindre kul broms mek på bruksbilen...

373

j:son skrev:

Inne för kvällen efter ett fantastiskt roligt jobb med att byta koppling på en 440.
Dessa fantastiska kvalitetsbilar.  ICQ/ad

Du är bara avundsjuk på mej...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

374

sitter och drömmer mig bort, kanske ska få köpa en 57a till. ägaren har blivit erbjuden att köpa en soltakare och då blir hans 57a "kanske" till salu.

hoppas hoppas.

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

375

Sitter å kikar i detta eminenta forum som jag precis hittat till.. Här kommer jag spendera många timmar framöver.
Precis vad man behövde..

Väntar även på att snön ska tina bort så man får plocka fram "pärlan" för sommaren. Längtar!!