Ser framför mig en skön customiserng med valthorn istället för ljuddämpare.
Gul-röd-grå-vit-brun-blå Baywindow -71
Vinröd T3 DH -87
Blå/blå T3 Caravelle GL -88
Blå T3 EH *såld
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ser framför mig en skön customiserng med valthorn istället för ljuddämpare.
Väntar på brudparet utanför kyrkan ...
Pustar ut efter dagens trädgårdsröj..grillen är tänd och whiskeyn upphälld..och Pia tjatar efter chips.. 
Just klar med att rätta till fuskjobbet!
Bytte värmekammare och ljuddämpare i söndags..blev kalas! I 2 dagar!
Sen kom jag på vad som gnagt mig sen jag gjorde det..missade att dra ett par grenrörsbultar så packningen blåste förstås!
Nåväl 20 minuters skruvande och nu är det ny packning och allt på plats igen, med dragna bultar! Det var tack och lov en av de bakre:)
Äntligen, fin sång i nya systemet:)
Sitter å skiter 
Nä inte skita men luskar i ett tips !! 
Nä inte skita men luskar i ett tips !!
Stefan du kan få luska fram en bottenplatta te mej, ovalplattan e inte tesalu just nu. Den te min kaross asså
Wheeler dealers / fast n loud samt dillchips
kisavw skrev:Nä inte skita men luskar i ett tips !!
Stefan du kan få luska fram en bottenplatta te mej, ovalplattan e inte tesalu just nu. Den te min kaross asså
Ska ha detta i tankarna.
Det var en gång en person som for .................
Känner mig extremt kluven. Hämtade hem 61an igår efter 34 års logdans.
Ska jag hinna med den trots skivinspelning, repande och allt.. (river mitt hår)
Eller ska jag sälja den och få loss cash til ny stagegear? bah, får grunna lite till då...
Sälj Tjadden
Sitter och dricker en kopp kaffe och funderar om man skulle ha försökt trycka ut taket på bussen idag 
Sitter och gör "marknadsundersökning" på nätet inför prissättning av buss / delar och inser att det inte är helt lätt
Kommer att sälja en komplett , bes körklar 66:a klein dubbeldörr & mängder med delar nästa år för att finansiera ett husbilsköp ..kommit fram till att det nog är roligare att göra saker ihop med familjen o hundarna än att sitta ensam i en gammal buss ..iofsig kul det med men man börjar bli gammal o bekväm och att inte någonsin hitta tiden att göra allvar av alla planer man har med bussarna skapar bara ångest .
Kommande år skall jag dessutom riva ur det mesta i bottenvåningen på huset så tiden till bussarna kommer inte att finnas på ett bra tag .
Så ni som tycker man borde känna till alla priser och veta vad delarna är värda får gärna hjälpa till , jag har faktiskt ingen aning , det har hänt en del prismässigt under dom ca 20 år jag haft delarna och jag hittar inte så mycket av det jag har på nätet tex bakdel från 15 fönsters med hörnglas , pressade lyx kofångare , midjelister , motor 2076..? Okrasa vev Weber 40:or ej startad sedan helrenovering på Trimco för mängder med år sedan . Lemmertz 5 bult sprint star mm , mm och nej ...skriver inte ut delarna för att skryta , dom kommer att säljas och då för så mycket som möjligt för att kunna köpa så mycket husbil som det bara går 
På biblioteket med barnen...
Sitter och trängs i bubblan, varit och handlat en kaross sida av 25hp, vi fick kapa den på 3 ställen för att få in den i 59an.
Tjejen kör för det blev inte plats för mig i förarsätet..
Fick även med mig en hel andra bra att ha delar till mitt splitbuss bygge:)
Sitter framför datorn och försöker hitta gnistan igen efter snart två veckors influensa,,,,,,,, 
YXBYGGARN skrev:kisavw skrev:Nä inte skita men luskar i ett tips !!
Ska ha detta i tankarna.
Det var en gång en person som for .................
Bara en dag kvar av veckan , skönt . ska bli intressant och se vad helgen erbjuder!
Sitter och trängs i bubblan, varit och handlat en kaross sida av 25hp, vi fick kapa den på 3 ställen för att få in den i 59an.
Tjejen kör för det blev inte plats för mig i förarsätet..Fick även med mig en hel andra bra att ha delar till mitt splitbuss bygge:)
Välkommen åter!
Dricker en kopp java 
Dags att trava ut i Shopen, det ryktas om invasion imorron...
En jävulsk ångest efter att ha fått ett tips om en split westfalia här i bygden. Så frågan är ju om man ska sälja bubblan fort som fan och lägga en handpenning till gubben.
Det bästa du kan göra Tjadden är att tipsa mig om den och behålla bubblan så slipper du ångesten

Försöker undvika Blocket, Tradera och säljesannonser... inte fått nån kosing på ett par månader nu 
Försöker undvika Blocket, Tradera och säljesannonser... inte fått nån kosing på ett par månader nu
Du får 1000:- av mig om du kommer hit utklädd till Britney Spears (som hon såg ut i "Hit me baby"-videon) och utför erotisk dans för mig och våra fyra katter. Jag kan även bjuda på konjak.
GB skrev:Försöker undvika Blocket, Tradera och säljesannonser... inte fått nån kosing på ett par månader nu
Du får 1000:- av mig om du kommer hit utklädd till Britney Spears (som hon såg ut i "Hit me baby"-videon) och utför erotisk dans för mig och våra fyra katter. Jag kan även bjuda på konjak.
Vafan, tror du jag är galen??? Konjak på en söndag???
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.