2,951

Ligger slagen i årets influensa...... ICQ/ac

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,952

Kollar på olaconny o Morgan det ända som slår garaget ICQ/ag

2,953

sewe66 skrev:

Var och besiktiga den gamle Audi idag.
5 st 2or blå dåliga avgasvärden  ICQ/ad  ICQ/am  ICQ/ac

jag fick också 5 st 2or idag  !!  ICQ/ae  ICQ/ag

mina avgas värden var bra , hade precis varmkört och varvat ut den rejält en 1 timme innan besiktningen  ICQ/ag

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

2,954

Var på ombes med bruksbilen idag, en Saab 99:a -84, där bakbromsarna inte ville lira riktigt förra gången.
Godkänd nu, men det bästa är att: 2015-03-31 ska nästa besiktning ske senast!  ICQ/ag

Att leva på en Ö är att aldrig ha ryggen riktigt fri.

2,955

kimboow skrev:
sewe66 skrev:

Var och besiktiga den gamle Audi idag.
5 st 2or blå dåliga avgasvärden  ICQ/ad  ICQ/am  ICQ/ac

jag fick också 5 st 2or idag  !!  ICQ/ae  ICQ/ag

mina avgas värden var bra , hade precis varmkört och varvat ut den rejält en 1 timme innan besiktningen  ICQ/ag

Ja var väl lite slarvig med att värva ur innan men tyckte att köra 3, 5 mil innan borde räckt.
Får väl fixa dom andra 2orna och åka in och testa igen.
Nästa tisdag är det bubblan tur, hoppas det går bättre med den.

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

2,956

Sten vW skrev:

Sitter å har ågren för att jag inte bjöd på Oboyburken. Vuxenskäl: för att jag inte har plats ICQ/am

S

Plats och rum är något man skapar sig om man verkligen vill ha något min vän! ICQ/ab
M.a.o. du ville inte ha en riktigt überfrän splitt bula tillräckligt mycket....... du får välja på STORA eller lilla L.....  ICQ/ae

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

2,957

Inte "Vad gör du nu" utan "Vad gjorde du igår" mer...

Körde hem från Norrland. Drog kl. 12.00 o hemma i Skåne kl 02.30....trött var ett understatement efter att ha jobbat natt o sovit 4 timmar på det. MEN!!!! Fick köpt en motor i Skutskär o hittat en kortnos Variant i Seesand (snyggaste färgen!) Hmmm...det blir lite efterforskning nu.  ICQ/ag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,958

Sitter och myser med en öl och nöjdar!!! Pratade precis med en herre som hade 2 notchar han ville bli av med, ska dra och kika på söndag! ICQ/ab

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

2,959 Senaste redigerad av Johan W (2013-04-11 22:57:09)

Har just köpt 5 däck (33x12,5-15) och fälgar (15x11) till rovern, så imorgon ska jag till kvicksund och på söndag till värnamo så skicka sms om ni behöver något fraktat, nr finns i breakdown listan Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

2,960

vad ska du göra i värnamo !!??  ICQ/ag

2,961

Hämtade mitt nya tält till Baybussen . Få se om man hinner få bussen lackad och ihopmonterad innan sommaren är slut. ICQ/ad

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,962

Ligger o pustar ut på ett hotellrum i Blomsbury i London efter att ha knallt runt här i 6 timmar....

2,963

kimboow skrev:

Hämta 5 däck frakten skulle tydligen gå på över 700 (dom väger ca 25kg st) men det hadde blivit billigare än att åka ner med rovern iaf men han ville inte skicka ändå Default/hmm

2,964

Vrider mig i ångesten av att jag inte köpte Oboyburken när den var till salu ICQ/ac  tvekan dödar!

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

2,965

opec skrev:

Vrider mig i ångesten av att jag inte köpte Oboyburken när den var till salu ICQ/ac  tvekan dödar!

Jaha, hade du någon oxå pinsam anledning att tveka?

Se inlägg 2967 i denna tråd  ICQ/ac

S

2,966

Dricker en porter och kollar på brasan i spisen......Lasagnen e snart klar i ugnen.....härliga jävla fredag.....skål bröder !!

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2,967

Håller med..härligt med fredag..Pia och jag sitter och vräker i oss chips och jag sköljer med en god whiskey när vi kollar forumläget innan en god kvällsmat..life is good sometimes.. ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2,968

opec skrev:

Priset som begärdes gjorde att det kändes på något vis som att det var ett försenat aprilskämt.

Det var visst inte så...   ICQ/ac

"Pimped by Nature"

2,969

sitter här på fredagskvällen och myser över att PST introduktionen igår gick över förväntan...... ICQ/ad  "on a not to need to knowbacis"

Formel Vee Dolling

2,970

Sten vW skrev:
opec skrev:

Jaha, hade du någon oxå pinsam anledning att tveka?

Se inlägg 2967 i denna tråd  ICQ/ac

S

Jag hade lite samma skäl men det hade jag löst om jag fick chansen igen.
Hoppas det dyker upp någon bil med bra flås i snart (som är till salu).

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

2,971

Johan W skrev:
kimboow skrev:

Hämta 5 däck frakten skulle tydligen gå på över 700 (dom väger ca 25kg st) men det hadde blivit billigare än att åka ner med rovern iaf men han ville inte skicka ändå Default/hmm

Gick åt en tank ICQ/ad men den blir fet Default/lol

Post's attachments

DSC00644.jpg, 228.61 kb, 778 x 584
DSC00644.jpg 228.61 kb, 148 downloads since 2013-04-14 

2,972

Har precis bytt min första kamrem, eftersom vattenpumpen på golfen behövdes bytas så passade jag på att byta kamrem oxå. Det var inte så svårt men jag lyckades sätta remmen ett hack fel så jag fick demontera igen och göra rätt.  ICQ/ag

utan vw just nu... :-(

2,973

Var nere i garaget,  startade bubblan och tog en sväng med de korrekta stötdämparna på nu.
Gick ju betydligt bättre än med de för långa dämparna jag lyckades montera tidigare.

stenis
orust

2,974

Spela nyss quizkampen och fick frågan " vart ligger Sveriges största vw museum" o jag svara rätt ICQ/ab

Type2-57 PG/SG
Såld-Lowlight ghia-56

2,975

Johan W skrev:
Johan W skrev:
kimboow skrev:

Gick åt en tank ICQ/ad men den blir fet Default/lol

MAFFIGT !!!  ICQ/af