Står i garaget och skruvar med min dotters buss, istället för att åka till Örebro och se Manowar 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 119 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Står i garaget och skruvar med min dotters buss, istället för att åka till Örebro och se Manowar 
Ska gå ut i garaget och göra sista på framvagnen innan svetsning, räkna ut hur sänksatsen ska sitta och sådant.
sitter å väntar på att bilsläpet kommer till stan så jag äntligen kan hämta min 61a typ 1
Väntar på att ungarna ska äta klart så man kanske skulle hinna till garaget å forma lite plåt till dubbelhytten...
Tar en kaffe i solen!!! 

vårpyntar brukscaddyn... dvs gör även denna bil för låg o bred o okörbar... det finns ju vwhd men va heter det när man inte kan låta nåt va orginal 
Tar en kaffe i solen!!!
Sweet! Ska jag med göra 
Det luktar nymålat! 
Det luktar nymålat!
Såg bra ut 
Laddar för hämtning av ett nytt projekt imorgon 
vårpyntar brukscaddyn... dvs gör även denna bil för låg o bred o okörbar... det finns ju vwhd men va heter det när man inte kan låta nåt va orginal
Måste vara "Kreativwitet"...... 
Laddar för hämtning av ett nytt projekt imorgon
Alla i familjen behöver en egen buss, eller har jag fel 
anton_e skrev:Laddar för hämtning av ett nytt projekt imorgon
Liten rättelse bara...minst en buss ska det väl vara..

Wompa skrev:anton_e skrev:Laddar för hämtning av ett nytt projekt imorgon
Liten rättelse bara...minst en buss ska det väl vara..
![]()
Allt är inte rättvisst... vissa har fler per familjemedlem medan andra inget har
"somliga åker utan luftkylt..."
Tobias J skrev:vårpyntar brukscaddyn... dvs gör även denna bil för låg o bred o okörbar... det finns ju vwhd men va heter det när man inte kan låta nåt va orginal
Måste vara "Kreativwitet"......
vårpyntet slutade med att jag knäckte till ryggen så jag blev sängliggande i ett dygn...
Jävligt ironiskt att man som 35åring ägnar sig åt att montera stenhårda fjädrar på bilen och i processen knänker ryggen...
men nu kan jag gå igen, har kommit fram till att det borde kallas vwcp 
Packar det sista inför karibienresan till Dominikanska Republiken.....två veckor av all f-cking inclusive...sol...bad....värme.....gött....på torsdag morgon flyger vi ifrån kölden
Precis varit ute och kört dubbelhyttaren -78, som jag drog hem häromdagen. Sommardäck och snöiga vägar va ingen bra idé, fick be grannen komma med traktorn, körde fast 
Läser ett mail från BBT med detta...intressant! http://www.aircooledclassicsmagazine.com/ 
Tvättar T3 magnumfälgar i diskmaskinen
Frugan är på jobbet så får man passa på
Jag tänker inte berätta det när hon kommer hem heller om nån undrar 
har spenderat några timmar i garaget med bitumen, varmluftspistol och kniv.
Nu har hela förarsidan plus motorutrymmet samt golvet och väggen ovanför vxl lådan.
Imorrn tar jag passagerarsidan, sen får det räcka.
Kom på en rolig sak......
kolla in denna och dom som har lite ålder känner igen detta.....
SuperMario, minns det som igår!!! 

Det är ju Pacman som är grejen...
väntar på att ne viss sambo ska sluta jobba så att garaget slipper vara ensamt..
Jag väntar på att en viss engelsman ska komma med panelens nya kabelhärva, så att man kan trampa gasen i botten med att montera ihop panelen igen...inget är som väntans tider. 
Sidor Föregående 1 … 115 116 117 118 119 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.